Agenţia Naţională de Integritate, instituţie europeană a statului romån, se află sub atacul cu miză electorală al Coaliţiei Kaz-GRIVCO-FNI, efectuat prin două instrumente de presiune din ogrăzile lui Alexandru Sassu, Dinu Patriciu, Sorin Ovidiu Vîntu şi Dan Voiculescu. Mai mult, însuşi şeful ANI, Cătălin Macovei, a fost supus unui şantaj de presă executat prin intermediul a doi cunoscuţi foşti ziarişti transformaţi în traficanţi de informaţii şi agenţi de influenţă. Este vorba de două „etaloane“ de deontologie,
fmari formatori de opinie ai televiziunii publice naţionale, TVR, ai postului Realitatea TV şi ai Antenelor 1, 2 şi 3: Bogdan Chirieac, fost redactor-şef al ziarului „Gåndul“, şi Sorin Roşca Stănescu, fost director general al defunctului ziar „Ziua“. O înregistrare ambientală parvenită ieri redacţiei ziarului „Curentul“ dovedeşte că şeful SRI, George Maior, a avut dreptate: există scurgeri şi sustrageri din arhiva secretă a Ministerului de Interne, respectiv Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă, prescurtată DGIPI, fosta „Doi şi-un sfert“, de la UM 0215, ulterior 0962, cunoscută mai ales în urma scandalagiului Vanghelie. Înregistrarea secretă, datånd din 25 septembrie, din care punem la dispoziţie o mare parte - în interesul opiniei publice şi al autorităţilor responsabile - în format audio original disponibil AICI şi în transcriere, demonstrează nivelul de disperare şi josnicie la care se complac executanţii mogulilor de presă cu interese politice. Ţinta încercării de şantaj la adresa şefului ANI o constituie decredibilizarea în prag de alegeri a miniştrilor PD-L Vasile Blaga - în mod special -, Adriean Videanu şi Radu Berceanu, care, potrivit „Naşulu“ Sorin Roşca Stănescu, „trebuie strânşi de coaie“. Însă, cel căruia vrea „să-i facă rău“, potrivit propriilor declaraţii ale lui SRS, este, mai ales, „şeful lor“, cel „care distruge un sistem“. Omul care trebuie anihilat este Traian Băsescu şi sistemul care trebuie apărat este cel mafiot. Presărată de picanterii despre amante, discuţia celor trei, cu Macovei prins între Chirieac şi Roşca, se desfăşoară pe malul lacului Snagov, în apropierea casei „Naşului“, la restaurantul „El Capitan“, unde şeful ANI este dus de realizatorul TVR. Locul este faimos în istoria recentă a României şi pentru că tot aici s-ar fi decis ca Tăriceanu să nu-şi dea demisia, cât şi ca preşedintele Băsescu să fie dărâmat prin Referendumul pierdut apoi de Coaliţia 322. Mijloacele celor doi şantajişti: un pretins împrumut nedeclarat de 100.000 de euro de la un cămătar. Documentele secrete din arhiva ANI pe care le solicită intermediarii Coaliţiei anti-Băsescu, sub ameninţare, sunt conturile celor trei miniştri numiţi mai sus, şi mai ales cel al ministrului de Interne, Vasile Blaga. Pe parcursul tentativei nereuşite de şantaj, atât Sorin Roşca Stănescu, cât şi Bogdan Chirieac sugerează că nu pot fi prinşi dacă menţin totul în secret. Chirieac garantează pentru Roşca şi Roşca garantează pentru Chirieac. Cei doi au de altfel o bogată experienţă similară. Pe vremea regimului comunist, Roşca a fost informator al Securităţii sub numele de cod Deleanu şi H15, iar Bogdan Chirieac, deşi a fost cercetat de CNSAS pentru mai multe note olografe întocmite pe când era ghid BTT, a fost făcut scăpat de Colegiul instituţiei compromise, aceeaşi care îi dăduse lui Roşca Stănescu verdict de necolaborare cu poliţia politică, în ciuda evidenţelor. Ulterior, ambii pseudo-ziarişti s-au folosit de presă doar pentru a obţine enorme câştiguri, devenind milionari pe spezele relaţiilor clientelare cu politicieni, membri corupţi ai serviciilor secrete şi mafioţi de duzină ajunşi acum capii Coaliţiei anti-Băsescu. Poate de aceea, unul dintre cei doi ori şi-a oferit serviciile, ori era urmărit de DGIPI şi astfel înregistrarea s-a scurs din arhiva secretă a Ministerului de Interne. Când averile celor doi „simpli ziarişti“ ajung să fie estimate între 10 şi 50 de milioane de euro pe baza unui sistem mafiot este normal să te sperii că vine Băsescu şi îl distruge.
Fişier audio:
Bogdan Chirieac (BC): Sfatul meu e să fii cât mai oficial. Cătălin Macovei, şeful ANI (CM): Da, da, da. BC: Să-ţi exprimi nemulţumirea, că au fost nişte articole nedrepte, dar tu respecţi presa şi de asta nici n-ai dat în judecată. CM: Exact, şi de aia am şi acceptat să ne vedem. Se aude Sorin Roşca Stănescu (SRS) pe fundal intrând, vorbind la telefon. SRS: Deci cum i-am spus şi lui Bogdan eu nu am nicio simpatie pentru tine... CM: Mă bucur să aud. Mie-mi plac discuţiile astea bărbăteşti. SRS: N-am nicio antipatie personală. CM: Sunt convins şi de asta, vă cred. SRS: Să dea Dumnezeu să aibă Bogdan dreptate şi-ntr-o bună zi să am o simpatie. Pot să-ţi spun de ce nu azi. Pentru că ştiu că ai mers de la unul la altul încercând să-ţi păstrezi, să-ţi consolidezi poziţia. CM: De la unul la altul, în ce sens? SRS: Ăştia pe care-i controlezi i-ai mai iertat, i-ai mai nu ştiu ce. Ai făcut un fel de negustorie cu această instituţie publică în detrimentul... CM: Nu, ăsta ar fi un lucru foarte grav. Haideţi să discutăm. Mie-mi place că discutăm bărbăteşte că de-aia am şi venit. Să ne vedem. Nu, negustorie nu am făcut, că dacă făceam negustorie să ştiţi că nu ajungeam să dau cu subsemnatul cât am dat. Că nu mă apăra nimeni, să ştiţi. Mâine, ăştia cu care ziceţi că am făcut eu comerţ, negustorie mă scuipă ca pe o măsea stricată. SRS: Ştii cum să te aperi singur. Cum ai încercat să blochezi raportul Curţii de Conturi că ai găsit doi consilieri că sunt incompatibili. CM: Vreţi să vă spun adevărul? Deci acolo-s mai mulţi incompatibili. Sunt vreo 7. Discutăm deschis, da? Vreau să vă spun că eu puteam să le fac rău. Nici în momentul de faţă nu are nimeni de la Curtea de Conturi dosar şi cu toate astea. SRS: Şi ce dacă sunt incompatibili? Nu despre asta vorbim. CM: Păi staţi puţin, lăsaţi-mă să vă spun. Pentru că nu am vrut să se spună că-i o răzbunare. Pentru că ei au constatat nişte rahaturi până la urmă acolo. Că eu n-am furat, spre deosebire de alţii, şi puteam să le fac dosar, că una e să le zici pe gură că eşti incompatibil cu... Doamne iartă-mă! Ei, eu întâi rezolv această problemă pe cale legală, că am văzut că şi dvs. vă place justiţia. Vă rezolv în justiţie şi după aia ne ocupăm. Pentru că mie nu-mi place să fac răzbunări pentru că e foarte simplu. Le faci dosar şi te duci: ia, hai prietene să negociem. Asta ca să vă răspund la subiectul cu Curtea de Conturi. SRS: Deci pot să public raportul Curţii de Conturi? Chiar dacă ei n-au dat drumul oficial? CM: Puteţi să-l publicaţi bineînţeles. Dar eu... SRS: Eu nu ştiu cât de prieten eşti tu cu el. (n.r. cu BC) CM: Asta să v-o spună Bogdan, că eu nu-mi permit să... SRS: Nu, dar e vorba de o chestie foarte gravă. Dacă poate, s-o vadă şi el sau nu. E vorba de tine, nu de altcineva. CM: Să vă răspundă Bogdan. Roşca ameninţă cu „nişte acte“ SRS: Am nişte acte. Voi vă hotărâţi dacă uită discuţia. Poţi s-o uiţi? CM: Eu zic că nu, n-o uita. Nu mizaţi pe asta că nu ştiu. BC: Deci pot să uit dacă am venit cu el la tine. SRS: Păi ştii că ai luat 100.000 de la un domn? CM: Nu, arătaţi-mi hârtia! SRS: Nu ştiu... (scoate documentul) CM: Nu, domnu’ ăsta a luat împrumut. SRS: E semnătura ta? CM: Da! SRS: Şi ce scrie aici? CM: „În prezenţa martorului“. „Contractul a fost încheiat în prezenţa martorului Macovei“. Da, aşa e, şi e valabil şi în ziua de azi că ăla n-a dat banii. Adevărat tot ce scrie de la un cap la altul şi adevărat că-i semnătura mea. Dar n-am luat eu, din păcate. Acum îmi pare rău, fie vorba între noi, că n-am luat nimic de acolo. SRS: Păi da. Acum informaţia care-o am e că aţi împărţit banii: tu, martorul, cu ăsta care a luat. CM: Domnul Roşca, ar fi fost bine. Mă credeţi, acum asta n-am cum să dovedesc, dar n-am luat nici măcar un cent şi n-am făcut rău. SRS: Şi dacă n-ai făcut chestia asta, atunci de ce i-ai dat avocatului cu pixul, semnătura? CM: Că s-a încheiat în prezenţa mea. SRS: Nu asta, ce n-am adus... CM: La ce vă referiţi? SRS: Că te-ai angajat că-i dai banii înapoi tu şi te-ai pârât singur; ai dat o declaraţie olografă în faţa acestui avocat. CM: Nu, asta aicia nu. SRS: Nu? CM: Nu. Arătaţi-mi declaraţia! Ce Dumnezeu! Deci dacă am recunoscut că astea-s? Cum să-i dau? Am înnebunit în somn? Când să-i dau? Eu ştiu că avocatul ar vrea să ia banii de la mine acuma. Dar dacă luam eu banii? Să ştiţi că eu nu am o problemă cu datoriile. Eu când iau un ban îl dau până la ultimul înapoi. BC: Dar domnul ăla cine-i? CM: Domnul ăla era un cămătar.
De la acte la amante
BC: Nu e de la amantă? CM: Nu-i de la amantă, nu, dar totul este absolut real. N-are rost să... BC: Nu, că-mi dau şi eu seama. Ştii bine că avem şi noi de astea... CM: Nu! SRS: Dom’le, cu amantele întotdeauna trebuie să ţii seama. CM: Nevastă-mea nu divorţează de mine. BC: Şi dacă n-ai grijă de amantă, odată te varsă! SRS: Dom’le, Patriciu a cumpărat acu câtva timp o colecţie extraordinară la o sumă infimă, de la un nenorocit de baron din Franţa care era în proces de divorţ, ştii? Nu se înţelegeau la preţ cu nevasta şi l-a reclamat la fisc şi au venit ăia să-i ia gâtul, că a trişat... Şi el la fisc, cu câteva sute de mii, acu’ nu ştiu câţi ani, că nu mai avea bani, că era criză... CM: Asta-n România? SRS: Nu, în Franţa! Şi le-a luat pe nimic. Era în pragul sinuciderii. S-a dus Dinu şi a luat pe nimic şi ăla îi pupa şi mâinile. BC: Deci asta e. CM: Oricum maestrul şi Cancan-ul au făcut un lucru bun din toată... mie-mi place să văd partea plină a paharului. Sunt cel mai fidel, nu mă mai prindeţi cu gagici şi cu... SRS: Asta nu e bine. CM: Asta mi-a zis şi el, că e cea mai mare greşeală, înspre bătrâneţe.
Ţintele lui SRS: Blaga, Videanu, Berceanu şi „şeful lor“
SRS: Începusem o discuţie şi a rămas aşa, în coadă de peşte, cu Videanu! CM: Aşa e. SRS: N-am amestecat la vremea aceea şi numele de Blaga. CM: Da. SRS: La data aceea. Pentru ca „poporul“ să afle adevărul, pentru a se face puţină dreptate, m-ar interesa unde v-aţi dus cu investigaţiile. Până unde au ajuns aceste investigaţii. CM: Păi la Blaga s-a terminat. Asta ştiţi! SRS: Nu ştiu! Şi l-aţi găsit curat? CM: Păi am dat-o public asta. Ce-am terminat. Blaga a justificat tot. SRS: Nu i-aţi găsit conturile de afară? CM: Suntem în procedură... Lui Blaga? SRS: Da. CM: Sincer, nu le-am căutat. SRS: Urât. CM: Urât, dar nu am ştiut. SRS: Dar ceilalţi doi? CM: La ceilalţi doi sunt procedurile în curs. Durează. Ştiţi cum v-am zis şi la televiziune. Elveţia nu mai e ce-a fost. Elveţia dă tot acuma, dar e o procedură mai complicată. SRS: Păi şi dacă le dă după alegeri? CM: Am înţeles. Poate dă înainte de alegeri. Aici aveţi dreptate că, dacă afli prea târziu, degeaba afli. SRS: Ar trebui să se ştie. CM: Am înţeles ideea. Dar ziceţi-mi cu Blaga. Are conturi în străinătate? Dar chiar habar n-am avut. În ce ţară? SRS: Franţa! CM: Franţa? Păi cu francezii avem o relaţie bună. BC: Franţa e ca-n România. CM: Păi da. Da-s pe numele lui, că dacă-s pe-a lui văru’ n-am competenţa. Pentru că în Franţa nu-i complicat, cum zice şi Bogdan. Ce mi-e Franţa, ce mi-e România. Dar dacă nu-s pe numele lui sau pe-a lui nevastă-sa, pa şi la revedere. Copiii sunt majori din câte ştiu eu. SRS: Păi şi cât mai durează procedura asta? CM: Dacă v-aş zice că durează o saptămână... Nu vă pot garanta cât mai durează. Nu ştiu, uite o să mă interesez şi vă transmit mâine prin Bogdan. Că eu acuma sunt ocupat să dau cu subsemnatul pe la diverse autorităţi, că tot ziceţi dvs. Că mă şantajează, că mă are Băsescu la mână cu nu ştiu ce. Şi chiar nu prea m-am mai preocupat în ultima vreme ce s-a mai întâmplat, dar mâine vă transmit prin maestru’. SRS: Da, Bogdane? CM: Că eu cred că nu mai e. Teoretic n-ar trebui să mai dureze mult. SRS: Oricum, şi nişte detalii ar fi utile. Unde sunt, cum sunt, numere. Mmm? CM: Am înţeles.
Dărnicia lui Roşca
SRS: Dacă, de pildă, tu-mi dai numerele de cont eu le trimit câte 5 Euro. BC râde cu poftă CM: De ce? SRS: Ca să le verific. (n.r. - râde cu poftă. De fapt, el le trimite bani ca să vadă demnitarii că el le ştie conturile. Incomod, nu? Şi apoi „să-i poată strânge de coaie“ după cum mărturiseşte ulterior). CM: Asta putem să facem şi noi. SRS: Poate voi n-aveţi. Eu am. I-am strâns. BC şi SRS râd cu poftă. CM: Noi n-avem, e-adevărat. BC: Naşule, pregăteşte şi tu 1000. Nu intră 5 Euro. SRS: Ba da, intră. CM: Cum să nu, intră şi 2 euro jumate. SRS: Nu merită, băi. BC: La Videanu, sub un milion nici nu se uită. Las-o-n pula mea! SRS râde. SRS: Au intrat mulţi acuma de la Urdăreanu (patronul UTI) la Videanu. CM: Poftiţi? BC: Au intrat foarte mulţi bani în vara asta de la Urdăreanu. Foarte mulţi. CM: La Videanu? SRS: Şi la Berceanu, şi la Videanu. CM: Foarte interesantă treaba cu nea Punguţă, ăla. SRS: Da. CM: Soţia poate să fie subiectul nostru pentru că... SRS: Dar nu, e foarte interesant. Nu ştiu dacă ai apucat să vezi, c-am postat aseară târziu, dar am avut o problemă cu serverul. Ei chiar sunt acţionari cu Sulfina Barbu. CM: Am citit. BC: Ce-a făcut? CM: KVB. L-am avut şi noi, dar l-am scăpat, ăsta, cum îl chema, ăla de la Garda de Mediu. SRS: Cum v-a scăpat că a dat declaraţii aiurea să se apere. Silvian, care-a fost ofiţer. BC: Ştim cu toţii. Păi a fost şeful lui Băsescu! SRS: Am enorm de multe detalii şi date. E un dosar aşa gros, că l-am postat eu seara. CM: Cu Sulfina n-am prea priceput la sfârşit, dar îl mai iau o dată. Nu că eu citesc în fiecare zi blogul dvs. ca să văd dacă mai apar şi eu pe-acolo şi de aia... Chirieac, trist că l-a părăsit amanta SRS: Dacă-l cunoaştem împreună pe Bogdan, n-apari nicăieri. CM: E, n-am ştiut asta... SRS: Dacă tot am făcut cunoştinţă, eu sunt foarte corect. CM: La fel şi eu. SRS: Iar atunci, degeaba spui c-am dat tot ce-am avut. La televizor, cu aia era călare pe mine. Câştigase procesul cu tine. CM: Păi da, l-a câştigat, dar mai e recursul. SRS: Eu puteam să mă duc la două televiziuni - Realitatea TV şi Antena 3, n.red -, tu-ţi dai seama ce emisiuni făceam. Ce audienţă! BC: Ce emisiune? CM: Nu e Bogdane, n-ai pierdut nimic. Trebuie să fim cinstiţi. BC: Sunt disperat. Iară m-a abandonat amanta... Sunt pielea pulii. CM: Uite, pe tine nu te prinde Cancan-ul, numai pe mine mă prinde. CB: Ce, bă, sunt demnitar? SRS: Suntem oameni obişnuiţi. Cum zice el: cetăţean. BC: Standard mediu suntem! SRS râde cu poftă BC: Standard mediu suntem, în pula mea! SRS: Şomer, mă! BC: Eu sunt şef de ONG, director de ONG. CM: OK, vedem ce este, şi mâine mă văd cu maestrul (BC).
Roşca vrea să-l strângă pe Berceanu de coaie
SRS: Absolut! Sincer, preocupările mele nu sunt să fac rău unor oameni; nici lui Berceanu. Problema mea e că ăsta distruge un sistem... democratic. Am o problemă. CM: Berceanu e un tip. SRS: Nu Berceanu distruge, şeful lor. CM: Da’ să ştiţi, după părerea mea, Berceanu e un tip care nu ştiu de cât răspunde acolo. El e cam independent. SRS: El joacă. E unul dintre marii actori ai ţării, îi merge capul, are experienţă. Jos pălăria. BC: Are coaie. SRS: Dar cineva trebuie să i le strângă şi lui. Da’ şi decât să i le strângă pe jos când nu mai are rost, i le strâng eu între picioare. Bogdan Chirieac râde cu poftă. CM: Maestre, cu părere de rău, trebuie să vă zic că n-am beneficiat de niciun cent. SRS: Deci omul n-a vrut să-mi dea ce i-ai dat tu în scris. CM: Păi n-are. SRS: Şi a spus că nu-mi dă, că nu vrea să te bage în puşcărie. Îţi dau cuvântul meu. CM: Da, eu vă cred. SRS: C-a spus că nu vrea să se-ajungă la un dosar penal. CM: Vă cred, dar ideea este: la ce dosar penal? C-aş fi luat nişte bani? SRS: I-ai dat nişte declaraţii. Poate că băuseşi... CM: Nu, stau prost cu băutura. SRS: Ai dat nişte declaraţii în care ai recunoscut nişte lucruri grave. Ca o garanţie că-i vei da banii. CM: Nu. Vă rog să verificaţi. Nu vi se pare nefiresc? V-a dat începutul şi de ce nu v-a dat şi... Că aia era... SRS: Probabil ca să te atenţioneze prin mine. Dar pe mine nu mă interesează cei 50.000. CM: Dar să ştiţi că eu discut cu băiatul ăla; mai discut şi acum, deci nu...
Pentru Roşca şi Chirieac, 50.000 de euro nu mai reprezintă o sumă
SRS: Deci pe mine nu mă interesează banii în afacerea asta: ai tăi, ai lui, ai cui or fi, pe mine mă interesează... CM: Pe mine m-ar fi interesat, că e o sumă, care pentru mine, cel puţin, e o sumă mare asta. Bogdan Chirieac râde. SRS: Pentru mine nu mai e (râde şi el) CM: Sunteţi în altă ligă. SRS: Recunosc deschis. CM: Sunteţi în altă ligă, dar vă spun: acea hârtie nu există, sincer, că dacă discutăm atât de deschis încât n-avea rost ca să vă ascund. Nu i-am dat ăluia în scris. N-aveam cum să-i dau în scris aşa ceva. SRS: Bun! Ajută opinia publică, te rog frumos. Niciodată nu se va şti că-i ceva de la tine. Niciodată. Deci eu niciodată nu am divulgat vreo sursă. La mine nu există aşa ceva. În definitiv, şi tu ai nevoie să-ţi faci ceva la un moment dat, să se vadă că voi munciţi acolo, şi atunci lumea ştie că nu mă am bine cu tine, nu? Aşa ştie toată lumea. CM: Da! SRS: Şi-atunci, perfect. Dacă eu scot ceva, am pe cineva acolo. Şi când scot ceva, nu scot împotriva activităţii voastre, mă refer la partea pozitivă a activităţii voastre, ci scot împotriva unor cetăţeni care n-au fost corecţi. Gândeşte-te că avem cel mai bun prilej şi cele mai bune condiţii de a colabora. Nimeni nu poate să bănuiască. CM: Să ne suspecteze de prietenii. SRS: Corect ce spun? CM: Da!
Urmează discuţia a lui Roşca Stănescu cu Bogdan Chirieac despre o conferinţă. Îi sună telefonul, vorbeşte. SRS: Iar am băgat nişte nenorociri pe site... BC: Ce? CM: Citeşte şi-o să vezi. SRS: Citeşte! Vorbesc despre postările de pe blogul lui din data de 25.09. Audierile în cazul Băbeni, generalul Olaru, că merg la comisia de apărare Nica şi Diaconescu şi apoi despre o damă de consumaţie ieftină şi sigură, de 100 de euro partida.
Cătălin Macovei: A avut loc o discuţie în această formulă
Contactat telefonic, şeful ANI, Cătălin Macovei, după un moment de uimire urmat de altul de ezitare, ne-a declarat sumar că „a avut loc o discuţie în această formulă“, dar că „nu poate face comentarii pe marginea ei“. Întrebat dacă a dat curs solicitărilor făcute de cei doi aşa-zişi ziarişti, Macovei ne-a declarat: „Nu vreau să fac mai multe comentarii, dar dacă aş fi dat curs cererilor lor, datele ar fi apărut până acum în presă sau pe bloguri“.
Jurnalisti de troaca! Doi porci ordinari care nu merita sa fie liberi. Eu mi-am spus parerea despre astia in nenumarate ocazii, sunt o rusine a acestei tari. Niste mafioti nenorociti!
2. 09-11-2009 21:28
Banditism ca-n sud America!
Jurnalisti de troaca! Doi porci ordinari care nu merita sa fie liberi. Eu mi-am spus parerea despre astia in nenumarate ocazii, sunt o rusine a acestei tari. Niste mafioti nenorociti!
3. 09-11-2009 22:16
santajistii
sper ca de data asta srs ajunge la parnaie ! oare diicot nu se sesizeaza ?
4. 09-11-2009 22:20
lui holupul
eu cred ca dana iliescu de la diicot are inregistrarea, sau ma rog de la dna sau de unde o fi dosarul.dar imi place de baiatul asta de la ani. e smecheras i-a tinut piept lui rosca. a imbatranit si rosca daca-l face sa dea inapoi un tanar functionar.ati vazut cum bate in retragere cand se tine tare macovei asta?si-i si frumusel.parca seamana putin cu eminescu.
5. 09-11-2009 22:26
ce jigodii
asta-i santaj si se pedepseste.porcii astia vin zilnic si ne vind gogosi la televizor
6. 09-11-2009 22:29
ce canalii
dragilor astia depasesc orice imaginatie.sa fie de capu lu iliescu,geoana,oprescu si cu voia dumneavoastra ultimul pe lista zambila aaa pardon crin.
Bravos domnule Macovei, ai fost mai tare decit ei,bine lucrat. Sint atit de inapti in tot ce fac incit nici nu s'au prins ca sint inregistrati"ce fel de securisti au fost astea?", poate turnatori analfabeti mai degraba.
9. 09-11-2009 23:52
Supertare felicitari Va fi o Bomba
Trebuie neaparat ca aceasta inregistrare audio sa apara pe un post de televiziune. Cum la Realitatea sau la Antene nu va aparea niciodata cred ca emisiunea nasului la B1 ar fi cea mai indicata. Credeti ca aceasta inregistrare poate fi folosita in campania d-nului presedinte?
10. 09-11-2009 23:59
rosca stanescu=bogdan chiriac
rusine ,nu stiu decit sa apara la televiziuni.si sa manince ca.....tradatori care isi vor primi pedeapsa de la poporul romin cit decurind
11. 09-11-2009 23:59
sa-i vedeti cum o sa tzipe
o sa urle la tv ca i-a inregistrat basescu , ca e dictatura , bla , bla , bla ... si in timpul asta ei fac milioane din santaje . auzi : 50000 euro e o suma mica . incredibil!!!!!!!!!!!!!!
12. 10-11-2009 00:02
Spurcaciuni nerusinate
Va spun sincer ca aceasta conversatie m-a speriat de-a dreptul. Este mai rau si mai periculos decat pe vremea lui Ceausescu. SRS a mai fost acuzat acum cativa ani de santaj aplicat unor oameni de afaceri, iar fiu-sau se ocupa exact cu aceleasi lucruri. N-as fi crezut insa, ca B.Chireac este ata de porc . Niste jigodii ordinare care sunt capabile de orice pt a-si atinge scopurile murdare.Acum inteleg de ce sunt atat de porniti. Basescu i-a indepartat de la borcanul cu miere si ideea ca va mai sta 5 ani la Cotroceni i-a transformat in fiare turbate. Vai de noi, daca nu scapam de lepadaturile acestea.
13. 10-11-2009 00:05
srs,b.c
aceste elemente trebuiau demult eliminati din presa.mircea dinescu s-a stea in banca lui.este si va ramine un poet de cacat
14. 10-11-2009 00:11
IMPORTANT !!!
ROG JURNALISTII CORECTI SA ARATE LA TV INREGISTRAREA SA VADA TOT POPORU !!!!!!
15. 10-11-2009 00:16
ce,,duhori"
Acesti,pseudo-ziaristi,ar trebui impuscati!!!.Asa, dam un prim exemplu de respect fata de romani.Dupa ziaristi, vine randul politicenilor,2-3,impuscati ori la puscarie.Asa nu se mai poate.Romanii,muncesc precum sclavii,iar ,,EI",hoti,mincinosii,porcii, se imbogtesc!.Politicienii si ziaristii sunt mana-n-mana.
16. 10-11-2009 00:18
Chiar nu inelegeti fondul???
Nu vedeti ca SRS si BC vor sa dezvaluie detalii despre conturile grase din afara RO ale unor ministri PDL? Care exista!!! Ca despre asta e vorba! Ma daca basescu v-ar zice in fata ca sunteti tampiti tot nu ati intelege si ati rade
17. 10-11-2009 00:21
unde e societatea civila?
unde sunt ong urile care anuntau apocaliptic fraude electorale? acum trebuie aparate instutiile statului de acesti sacali din presa~ alo , pirvulescu , alistar , mai traiti?
18. 10-11-2009 00:36
MANIPULARILE LA TVR INTERNATIONAL
ZILELE TRECUTE BOGDAN CHIRIAC SE LAMENTA DE SOARTA TARII ,LA EMISIUNEA TRANSMISA DE LA BSEDINTA CELOR DOPUA CAMERE,E RUSINOS DE CE TERIPURI MURDARE SE FOLOSESC, ASA ZISI COMENTATORII FOLOSITI DE TVR. INCA DELA INCEPUT CAND AM MAI AVUT OCAZIA SA-L VAD, MI-A FACUT IMPRESIA UNEI ,MOLUSTE VENINOASE CU OCHI DE PESTE MORT. CAT DELA SRS NU TE POTI ASTEPTA LA ALCEVA DECAT LA MURDARII, DE CARE ABUNDA SI-N ARTICOLELE PE CARE LE PUBLICA IN ZIAR.ASTFEL DE PERSOANE NU MERITA ALTCEVA DECAT TRAGEREA LA RASPUNDERE PENALA PENTRU RAUL CE-L FAC TARII.
19. 10-11-2009 00:40
D.Ing
Această adresă e-mail este protejată împotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Noroc ca traiesc intr-o tara cu adevarat democrata dar si aici imi este frica de asemenea scursori ale societatii. Nici nu stiu daca fac bine ca va scriu....Oricum, promit sa trimit aceasta inregistrare la cati mai multi romani de aici.
20. 10-11-2009 00:42
chireac e un mafiot, partener cu ctp
Ctp,chireac. srs,ursu,hurezeanu,dinescu,tanase,dumitrescu,gidea,badea,teo
dorescu,stan,oana,dumitrescu,leca,racaru,nistorescu,buscu trebuie sa moara pentru a scapa de mafie,santaj,manipulare minciuna si jaf.romani,uniti-va, nu lasati ciuma de mai sus sa va sufoce
21. 10-11-2009 00:42
chireac e un mafiot, partener cu ctp
Ctp,chireac. srs,ursu,hurezeanu,dinescu,tanase,dumitrescu,gidea,badea,teo
dorescu,stan,oana,dumitrescu,leca,racaru,nistorescu,buscu trebuie sa moara pentru a scapa de mafie,santaj,manipulare minciuna si jaf.romani,uniti-va, nu lasati ciuma de mai sus sa va sufoce
22. 10-11-2009 00:42
Lui SRS cu kko în ochi
Te asteapta baiatul tau sus sa-ti dea o avalanse de saliva în fata,cînd ai auzit ca a "plecat" sus erai în concediu.UN TATA normal a doua zi era lînga catafalc....tu ai venit sîmbata la cîtva zile dupa. ne pi.....sam pe tine rîuri ,rîuri animalule. Ar trebui sa nu mai apari în spatiul public,dute si scoate-ti bila(fierea) e plina....cu kko..
23. 10-11-2009 00:46
ajunge cu santajele de presa
trimiteti acest articol tuturor prietenilor dvs. e vremea sa ne trezim!!!!
24. 10-11-2009 00:46
trimite mai departe lista mafiotilor
Trimiteti lista mafiotilor si inrtegistrarea la toate ziarel si televiziunile sa vada romanii de ce basescu e ponegrit si discreditat.
25. 10-11-2009 00:46
Ultimele zvarcoliri ale securistilor
S-a gasit "Unu" (comentariul 16)sa transforme niste javre de doi lei in ingerii pazitori ai natiei. vrea el sa ne explice cum ca noi toti suntem niste tampiti incapabili sa intelegem actiunea salvatoare a celor doi securisti resapati in ziaristi. Se poate observa si din limbajul lor de Ferentari cat sunt de corecti. Din nefericire, nu sunt singurii. Lista poate continua cu Nistorescu, CTP, Dinescu, Tatulici, Adrian Ursu,Stelian Tanase, Tuca, C.Dragotescu, Ciutacu si multi altii.N-avem inchisori, cati clienti asteapta sa intre acolo pt ani lungi.
26. 10-11-2009 00:48
srs l-a sustinut pe crin
Singurul carei-a facut reclama lui crein [la ordinul lui patriciu] a fost srs.spune cu cine te impreietenesti ca sa-ti spun cine esti
27. 10-11-2009 00:52
cred ca e clar...
nishte jmecheri se bat intre ei pe bani. mai crede cineva ca trebuie sa se duca la vot?ce sa aleaga,calaul? bine atzi venit in viatza voastra!
28. 10-11-2009 00:52
m-am prins de skema
deci : scrii 2-3 articole despre unu' , il faci de kko , ca merge la kurve , ca e infractor , etc si dupa aia il chemi , sanki , la discutii. buuun, si te urci pe el cu santaju'. dar vad ca cu pustiu' asta de macovei nu ti-a mers, n-a pus botu' , deci ...TE DUCI LA JILAVA , SERESEULE !!!!!!!!!!!
29. 10-11-2009 00:53
ctp =crin = srs
Ctp I'll stimeaza pe crin iar crin e sustinut de un jegos ca srs.concluzia ca ctp e la fle de jegosa ca srs si bogdan cu care a facut afvceri si fost coleg,partener
30. 10-11-2009 01:00
Hahalerele care se dau drept ziaristi
Sa vedeti ce o sa inceapa maine jigodiile de srs si chireac (nu merita majuscule) sa zbiere ca Basescu i-a ascultat, ca este o inscenare, ca este o manevra a lui Basescu. Pariez ca antenele si irealitatea nu vor sufla o vorba. daca era vorba de ceva cu Basescu ar fi urlat ca din gura de sarpe, asa.. nu-i interesant. Poate scapam de ei pe 22 nov .
31. 10-11-2009 01:10
sa explic
nu creua sa jicnesc. cred ca e ca atunci cand NEO a fost deconectat din MATRIX. basescu are bani.berceanu,srs,chirieac, felix,vantu,patriciu,vangleie,ashtia au bani.shi ne cheama la vot. pai de ce sa ma duc la vot?sa tzin partea cuiva? sa imi dau semnatura ca o curva pe procesul verbal?daca semnatura shi deplasarea,pe viscol de -20 grade(cum vreau io,sa ma amuz)le datzi pe 2 mici shi 1 bere,foarte bine.daca votul,deplasarea shi semnatura le da cineva "din suflet",e pur shi simplu tampit.shi vrea sa fie bagat la loc in matrice.sa ii fie masturbat creierul prin eter(radio,tv,internetu pe care il scobeshte)pana la noi alegeri,cand trebuie sa.shi ia doza.din nou.
32. 10-11-2009 01:16
mda
la pushcarie ba srs
33. 10-11-2009 01:27
stupefiant
m-am ingrozit ceea ce am citit ceea ce fac srs si bc se numeste santaj si se pedepseste de codul penal vadati seama ce se intampla daca tara intra pe mana grivco? binenteles ca realitatea si antenele nu dau nimic sunt de totala rea credinta probabil comentatorul nr 16 face parte tot din coalitia grivco
34. 10-11-2009 01:32
Această adresă e-mail este protejată împotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Decât să vă lamentați și să vă scandalizați mai bine ați răspândi link-ul la materialul ăsta la toată media din Romania: ziare, televiziuni, radiouri, site-uri de informații. Cineva tot se va găsi să facă o dezbatere pe marginea lui.
35. 10-11-2009 01:37
Doza de otrava SRS &Chirec
Asta-i inregistrarea ce-mi place - profesional ! Cu ei la canal !! JD
36. 10-11-2009 01:40
misto lucrat
nu stiu cine a facut inregistrarea , da e misto ! acu sa va vad deontologilor
37. 10-11-2009 01:58
Pt unii dobitoci care au scris mai sus
Dragi dobitoci, dupa ce voi ati citit acest articol ati ajuns la concluzia sa nu mergem la vot ? Dobitoci care vreti sa nu mergem la vot va spun ca restul celor care au scis mai sus si-au dat seama de ce trebuie sa mergem la vot citind acest articol si in nici un caz nu au realizat ca trebuie sa stam ca prostii acasa pentru ca unora 50.000 de Euro sa li se para nimic.
38. 10-11-2009 02:30
doua canalii
apoi dragilor ce spune basescu acum vad si eu ca este adevartat, gata sigur voi vota pentru basescu sigur,mai mult ca sigur,iar i n ce priveste gunoaile astea doua e timpul sa le rupem capul... dumnezeu sa-i ierte , amin...
39. 10-11-2009 02:36
Daca e adevarat ,
si inclin sa cred ca e adevarat , deoarece nici o televiziune nu reactioneaza , atunci ma felicit ! ultimul sa stinga lumina.... altfel e foarte trist !
40. 10-11-2009 06:57
supertare baiatu' asta
supertare baiatu' asta de la ANI. am vazut ca e procuror. bravo ba baiatule, daca-mi permiti sa-ti spun asa. si pe mine m-a santajat rosca cu ani in urma si m-am cacat pe mine si i-am dat.sa-mi bag in gura lui cat i-am dat si ce frica mi-a fost ca ma picteaza in ziar.bravo ba, ai coa...e. eu n-am avut.baga-l-as in ma-sa! cu laba de chiriac n-am avut de-a face.inca o data jos palaria lu macovei!
41. 10-11-2009 07:02
sper ca se va lasa cu arestari!
IN FELUL ASTA ORICARE DINTRE NOI SI ORICAND PUTEM FI SANTAJATI! SE VEDE CARE-S CORUPTII SI MAFIOTII IN TARA ASTA! TOT FELU DE SCURSORI ALE SOCIETATII APAR LA TELEVIZOR SI SE DAU MARI MORALISTI. LA PUSCARIE CU EI!
42. 10-11-2009 07:07
Videanu sub un milion nici nu se uita
Evident, nu pricepeti... E un joc de care pe care: "mogulii" se lupta cu mafia lui Basescu.Sigur, Stanescu e fost securist! Dar crede cineva care gadeste un pic ca Basescu, cu functia pe care a avut-o la Anvers nu a fost turnator??? Sunteti naivi! Cititi cu atentie Videanu sub un milion nici nu se uita
43. 10-11-2009 07:07
canalii
locul canaliilor e la puscarie.Acum inteleg supararea lui chireac cand dl BASESCU nu a propus premier pe slugoiul k i
44. 10-11-2009 07:24
Asa nu se mai poate !
Adevarul a iesit la suprafata ! Basescu are treptate din nou ! Mafiotii ca cei mentionati in articol ar trebui inchisi ! Poporul va decide: Ori Base ori Grivco ! Prefer de o mie de ori Base . Numai asa mai avem sansa sa mai aflam ceva ..... interesant ....
45. 10-11-2009 07:38
vreau alegeri libere!
Daca va amintiti ca in 2005 Basescu a spus intr-o declaratie de presa ca a primit un tel.de la un ziarist cunoscut care l-a amenintat cu santajul....cine credeti ca era? srs sau bogdan chireac? Bogdan chireac trebuie dat afara din TVR! Basescu trebuie ales din primul tur! este singura sansa sa scapam de mafioti! ceeea ce am citit este doar farful aisbergului, masamare a coruptiei este in parlamentul tarii.... Iesiti la vot,votati Basescu! pentru voi si pentru copii vostrii!
46. 10-11-2009 08:10
srs-bc
rusine sa le fie,au un tupeu de ti se face scarba cind ii auzi pe posturile de tv ale mogulilor care au furat din munca romanilor.le este frica de basescu ca o sa-i traga la raspundere.Romanilor dupa 20 de ani de suferinta a sosit momentul sa mergeti cu toti la vot si sa le aratati ca inca mai sunteti demni de numele pe care il purtati.jos cu mafia,arestatii pe rosca,chiriac,voiculescu,vantu,nastase,iliescu si toata gasca de hoti care sfideaza acest popor.
47. 10-11-2009 08:17
pt.nr.42
dear, asta spune santajistul de BC.ti se pare vreo referinta?BC poa sa spuna si ca-i pedofil. ai sa scoti asta in evidenta? hai ca esti disperat.v-a tras-o rau curentul!bravo lor!
48. 10-11-2009 08:21
n-am inteles de unde ati tras concluzia
"şeful SRI, George Maior, a avut dreptate: există scurgeri şi sustrageri din arhiva secretă a Ministerului de Interne, respectiv Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă"
Dupa modul profesionist de inregistrare ar trebui sa va preocupe mai degraba daca nu cumva Macovei e ofiter acoperit al vreunui serviciu
49. 10-11-2009 08:23
mizerii umane
Daca am avea societate civila corecta ar trebui sa iesim in strada .Putem alege sa protestam aici , sa cerem anchetarea lor .D-aia trebuie votat Basescu !Ei nu vor reforma statului, jigodiile!!!!
50. 10-11-2009 08:26
Ai dreptate dear, Videanu e curat
Tinand cont de context, de ce ar fi spus asta daca nu era adevarat? Ah nu, stai, ai dreptate, am avut o revelatie. Mea culpa. Videanu-i un sfant. Angel. Borduri? Doar vise. Still, Ioana, apreciez ca ai dat singurul reply cu bun simt din toata adunatura de frustrati de mai sus. Esti chill, macar atat
51. 10-11-2009 08:31
Canalii
Să înfunde puşcăria - asta merită toţi trădătorii ca SRS-ul şi Chireac-ul.
Ăştia au îngenuncheat România şi vor să ne strîngă de gît pe toţi.
Slugi nenorocite!
52. 10-11-2009 08:40
Canalii
facatura! disperare! nu mai stiu ce sa mai scoata!ii vad trecand pe strada cu capul plecat de rusine pt. ce au facut acestui popor timp de cinci ani. suntem mai rau ca pe vremea lui nea Nicu. Pacat, dupa 20 ani am ajuns de unde am plecat. Inregistrari, facaturi!
53. 10-11-2009 08:47
jeguri de ziaristi!!~!!
RUSINE!!! interesant ca nicio televiziune nu preia acesta stire!!!dar cand srs a aberat pe blogul sau, au preluat toate televiziunile!!!! rusine sa va fie!!!! jeguri de ziaristi!!!!
54. 10-11-2009 08:56
lui lucian la 52
dear pai parca 4 ani a fost la guvernare pnl-ul.a, esti psd-ist, zi asa. e nesimtit ce a facut srs.are un tupeu nebun sa-l abordeze asa pe un procuror, totusi. si apoi datele pe care le cere sunt totusi secrete. sa-l stranga de coaie pe chiriac daca are asemenea fantezii. si cum e facatura, nu e vocea lui?
55. 10-11-2009 09:05
Deontologia
Tema de zbatere in emisiunile RTV {Fabrica] si Antenele 1 si 2 avand invitati pe SRS , Bogdan Chireac si Macovei.
56. 10-11-2009 09:10
Deontologia
Romani.22 noiembrie 2oo9,reprezinta ziua cind o sa votati adevaratul Roman care o sa va transforme in oamenii,veseli care ati fost pina la 22 decembrie 1989.NU VA INTREBATI DE CE EI VOR SA-L PUNA PE kLAUS PRIM MINISTRU?DACA NU VA DATI SEAMA VA VOI LUMINA EU.VOR SA VA TINA IN CONTINUARE IN SARACIE SI MIZERIE.NEAMTUL ESTE MAI DESTEPT CA ROMANUL?SA NE LASE IN PACE.TOTI CEI CARE AU RAS DE ROMANI(ILIESCU PSD,VANGHELE,NASTASE,HREBENCIUC,NICA,GEOANA SA AIBA ACEASI SOARTA CA CEAUSESCU ) LUI LUDOVIC ORBAN(ALCOOLIST)SA-I FIE RUSINE CA NE-A FACUT TIGANI,BETIVI,PROSTITUATI)EL CE ESTE?A UITAT CIND SE DESTRABALA CU DOAMNA UDREA CIN ERAU COLEGI DE PARTID?RUSINE SA-TI FIE MAGARULE?TU ESTI CA SICEAUSESCU UN TRADATOR AL ROMANILOR.TREZITIVA ROMANI SI VOTATI PE 22 NOIEMBRIE PENTRU COPII NOSTRI CARE AU AJUNS SLUGI LA STRAINI
57. 10-11-2009 09:17
cool macovei asta
congatulation frate macovei. l-ai infruntat pe Rosca? nota 10! esti de-al nostru!nu te-a dat la intors deloc! esti bun. cand ai facut pregatirea operativa? traiasca! semperfidelis!
58. 10-11-2009 09:34
securistul de iacob
patronul de la curentul este un fost securist care s-a consacrat cu inregistrari ilegale. aceasta este o discutie privata si inregistrarea ei estel ILEGALA! voi sesiza cna sa-i someze sa scoata de pe site!si politia si parchetul. suntem in democratie sau la securitate. cum e posibil asa ceva? rusine autoarei care se coboara la astfel de lucruri.dana esti tanara si frumusica, de ce te lasi manipulata de securistul ala de iacob ca el e in spatele inregistrarii. tu de unde puteai s-o ai? sau traiesti cu vreun general?nesimtit-o!
59. 10-11-2009 10:00
uite astia sunt cei care se dau corecti
sa le fie rusine si sa primeasca ceea ce merita! noroc ca noi romanii nu suntem asa de prosti pe cat ne cred unii ziaristii si nu mai inghitim tot ce ni se spune! uite libertatea presei...incoruptibilitatea unde era sa fie!
60. 10-11-2009 10:18
pentru 58 ingrid perju
Dar discuţia dintre Băsescu şi soţia lui era publică sau privată atunci cînd antenele lu matale au făcut-o publică?
Securistul strigă securiştii! Vi se apropie funia de par hahalerelor!
61. 10-11-2009 11:09
super tare discutia
Dialog intre mafioti. Cu toata disperarea voastra Basescu o sa iasa iar presedinte si am impresia ca ati facut pe voi ) PS. Curentul, puneti si voi formularul de comentarii inaintea comentariilor ca am facut ceva efort sa-l gasesc in pagina a 2-a.
62. 10-11-2009 12:04
pentru postacii prosti
Art. 211 C.pen. -(1) Constrângerea unei persoane, prin violenţă sau ameninţare, să dea, să facă, să nu facă sau să sufere ceva, dacă fapta este comisă spre a dobândi un folos injust, pentru sine sau pentru altul, se pedepseşte cu închisoare strictă de la un an la 5 ani. Aflarea conturilor din strainatate ale hotilor PDL-sti sunt un "folos injust" pentru "santajisti" ?
63. 10-11-2009 12:24
pt 58
Particulara e si averea lichelelor si tot din banii nostri ai fraierilor.
64. 10-11-2009 12:26
Cenzura
la ora 7 30 ziarul Curentul nu se mai gasea la gurile de metrou....baietii cu ochi albastri stiu de ce
65. 10-11-2009 14:28
votul meu
credeam ca nu am cu cine sa votez, ca toti sunt la fel de"buni". o sa votez cu basescu, parca e raul cel mai mic. offfff
66. 10-11-2009 14:46
merg la vot
Exact impotriva clanului patriciu-voiculescu-secu voi vota! Hai, Base!
67. 10-11-2009 15:13
m-am decis
nu eram hotarata cu cine sa votez.Acum stiu.Sunt dezamagita si speriata! Oare cati or mai fi ca ei?..Domnule Chiriac, chiar nu iti este rusine sa vii in fata noastra (la tv),sa ne tii lectii de moralitate. RUSINEEEEE!!!!!!
68. 10-11-2009 15:28
TICALOSII
Asta este Realitatea tv,astia sant oameni comentatori care vreau RESPECT.Ziaristi de doi bani,pentru asta il votez pe Basescu.
69. 10-11-2009 15:35
o parere!
da...nimic nou, se stie ca aia sunt niste jeguri buni de inchisoare(ziaristi milionari in euro).Ca blaga, videanu, berceanu au subminat economia romaniei in folos propriu si al prietenilor, precum si faptul ca au conturi p-afara cam ca toti bogatii romaniei care-si ascund banii din cauza modului fraudulos cum i-au obtinut iar nu e nimic nou. ca vantu, voiculescu, patriciu lupta din toti muschii mass-media sa-l dea jos pe basescu iar nu e nou si ca si ei ca si toate numele celor care le-am mentionat ar trebui sa zaca in celula cu ziaristii milionari tot nu este nou, faptul ca acest macovei nu e un "sfant" cred ca va dati seama, dar de faptul ca acest articol cat si 95% din comentarii par a fi in favoarea lui basescu mi se par evidente. eu nu inteleg ceva, chiar atat de multi oameni cred ca daca o sa castige basescu o sa aiba de castigat? eu spun ca indiferent cine iese presedinte nu oamenii de rand isi imbunatatesc nivelul de trai ci ala care castiga si prietenii lui.din pacate nici unul din varf nu este altruist,iar noi traim din ce in ce mai greu din acest motiv, toti sunt niste infractori si de aceea n-am de gand sa votez pe nimeni. pt ca n-am cu cine sa votez dintre principalii candidati o sa votez cu remus cernea, chiar daca n-are nici o sansa pare onest si poate in viitor chiar el sau altcineva cu bun simt sa aiba sanse reale de a iesi presedinte, dar pana atunci doamne ai mila de noi si da-ne cel mai bun din cei rai(basescu, geoana, antonescu si oprescu)
70. 10-11-2009 15:37
pt 64
te auzi, nu, serios?
71. 10-11-2009 15:43
exasperare!!!
A mea consoarta,care n-a fost la nicio votare din '90,cu toate ca nu are o parere stralucita despre Basescu,s-a hotarat acum sa voteze.Ghiciti cu cine?!Ca prea e de vina marinarul ca afara ploua,ca e frig, ca e cald,etc.
72. 10-11-2009 16:03
exasperare!!!
nici Basescu nu e usa de biserica dar cel putin are meritul de a fi scuturat pomul sa mai cada marile mizerii din el. asa ca hai la vot ca poate mai aflam cate ceva
73. 10-11-2009 17:46
Ziaristi vanduti, mizerabili
Nu pot sa cred ca un ziaroist care se da drept Dumnezeul presei romane poate fi un santajist vulgar. Nu mai exista xcinste in Romania? Rog presa sa publice aceste materiale, nu se poate ca niste oameni sa apara ca mari ziaristi, formatori de opinie iar ei sunt ceea ce par a fi aici. Daca materialele nu sunt adevarate, trebuie pedepsiti cei care l-au publicat. Dar tot asa sa plateasca si Rosca Stanescu pentru toate mizeriile lui nedemonstarte niciodata. Ma astepte ca acestoi mercenari sa iasa pe piata cu alte nateriale.
74. 10-11-2009 18:01
SRS, un bandit.
Ori ce parinte-si apara copii, dar acest SRS ii intrece pe toti. A inscenat sinuciderea fiului, daca se fac cercetari, cu probe de ADN, veti avea parte de mari surprize...
75. 10-11-2009 18:28
Mafiotii presei
Ce poti sa mai zici?Cum poti sa nu-i dai dreptate lui Basescu ,cind auzi ce discuta si comploteaza aceste scursuri?Au mai fost stenograme...de la PSD,imaginile cu ''caltabosul'',dar cu ziaristi mafioti, niciodata.In orice tara civilizata, justitia se autosesiza si baga la zdup pe acesti ziaristi-mafioti.
76. 10-11-2009 18:31
sila
Imi est scarba, sila si ma gandesc cu indignare ca i-am urmarit la atatea emisiuni TV si le-am citit de atatea ori articolele acestori domni "onorabili" asa zisi "jurnalisti"
77. 10-11-2009 19:14
sa ne lamurim
Ca SRS si Chireac sunt niste santajisti, este vizibil. Ca inregistrarea ii foloseste lui Basescu in campanie si ii hraneste atat teoria "tonomatelor" din presa cat si pe cea a atacurilor la adresa preaminunatilor ministri PDL, nu remarca nimeni???? Iar Macovei s-a ales cu imaginea unui om integru, asaltat de hulpavii astia, si care nu da curs provocarilor. ANI este un instrument de lupta poltica, nu va mai pacaliti.
78. 10-11-2009 19:16
JEGOSI SI LIPITORI
Nu va mirati stimabililor romani.De cand tot vb. Traian Basescu de moguli, Grifco, Voiculescu,Hrebenciuc, nastase etc.? Bine ca a aparut acuma ca ne putem da seama, pt. cine nu si-a dat inca, de adevaratele intentii ale acestor oameni si de cei din umbra care-i sustin VOTATI TRAIAN BASESCU si acestia vr disparea din peisajul romanesc. Basescu presedinte.
79. 10-11-2009 19:19
Ctiti ce spun institutiile!!!!!!!!!!
Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă a precizat, în comunicat, că aspectele prezentate în cuprinsul articolului din "Curentul" cu privire la implicarea DGIPI "nu se confirmă".
De asemenea, poziţia oficială a reprezentanţilor Parchetului General este că din materialul apărut în ziarul "Curentul" nu se conturează indiciile săvârşirii unei fapte penale.
80. 10-11-2009 19:22
Minciuni
TU mIRUNA, AI AUZIT CE AU VORBIT ACEI INDIVIZI?
81. 10-11-2009 19:51
NISTE SCIRBE ORDINARE
Acesti ordinari s-au compromis definitiv.Abjecti.Ordinari.Penali.Procuratura nu se sesizeaza?
82. 10-11-2009 19:51
Iata cine sunt cei ce-l critica pe Bases
Iata cine sunt cei care contesta activitatea presedintelui Basescu! Cei doi, cunoscuti colaboratori ai fostei Securitati comuniste, sunt prezenti toata ziua pe posturile mogulilor Voiculescu si Vantu unde fac publicitate gratuita pentru PSD si PNL si de unde ataca, fara probe, pe presedintele Basescu si PDL.
83. 10-11-2009 19:57
Mafia
La puscarie. Tradatori de tara.
84. 10-11-2009 19:57
mirunei de la 79
fa esti nebuna? ce nu se confirma? recunoaste insusi rosca pe blog ca-i real.cui ii pasa cine a inregistrat. poate protagonistilor.mie mi se rupe.iar parchetul cand a avut timp sa investigheze? si unde a comunicat pozitia asta ca m-am uitat pe www.mpublic.ro si nu e nicio pozitie?si care parchet ar fi competent?du-te fi disperato acasa ca n-o sa ti-l aresteze nimeni daca de asta ti-e frica.
85. 10-11-2009 20:03
a pus botul prostimea
pai , va zic eu Berceanu are ditamai hotelul in Olanesti pe numele unor sarantoci, din cauza asta tin cu dintii de guvernare.O sa va mirati in ce groapa financiara ne-au bagat anu asta cu FMI-ul
86. 10-11-2009 20:18
rusine presei
rusine, acesti oameni ne vb despre moralitate,ne cer in fiecare zi respect la tv realitatea patronata de Vantu, pentru ce? sa fie pt ca unii am supravietuit FNI? rusine!!!apropo de prostime or fi simpatizantii prostanacului?rusine preseinull
87. 10-11-2009 20:32
rusine presei
domnilor, intr doua mere stricate il alegi p ala care e cel mai putin stricat, si daca o persoana cinstita si supercompetenta (Lucian Croitoru)nu are loc la conducerea Guvernului este din cauza unora ca SRS, BC. sa va fie rusine ziaristi de cacat.
88. 10-11-2009 20:49
?????????
Vorba lui Vadim, n-asa?
Cine are ochi, sa-i beleasca!
89. 10-11-2009 20:50
bravo dana !
felicitari dana si echipei care a publicat chestia asta. daca mai aveti ceva de genul asta nu ezitati. succes si nu renuntati. ramaneti profesionisti pana la capat!
90. 10-11-2009 22:03
bravo
nu e neaparat o inregistrare profesionala. cu un reportofon digital de 150 de lei obtii calitate buna.
91. 10-11-2009 22:23
Mafiotii!!!
Incredibil!!Cine iese la televizor si ne vorbeste de respect si de binele tarii.Un om normal daca facea asa ceva ,a doua zi era arestat.Cine vrea sa conduca Romania ? O gasca de mafioti si de ziaristi escroci.Din acest moment Traian Basescu este credibil cind spunea ca a fost santajat de Sorin R Stanescu .O sa al votez pe Basescu si cred ca se gandesc bine inainte de a vota si acei oameni din Psd,Pnl si oamenii care al voteaza pe Oprescu.Sa asi dea seama ca singurul om care poate tine piept la acesti oameni este, Basescu.
92. 10-11-2009 22:24
Mafiotii!!!
Incredibil!!Cine iese la televizor si ne vorbeste de respect si de binele tarii.Un om normal daca facea asa ceva ,a doua zi era arestat.Cine vrea sa conduca Romania ? O gasca de mafioti si de ziaristi escroci.Din acest moment Traian Basescu este credibil cind spunea ca a fost santajat de Sorin R Stanescu .O sa al votez pe Basescu si cred ca se gandesc bine inainte de a vota si acei oameni din Psd,Pnl si oamenii care al voteaza pe Oprescu.Sa asi dea seama ca singurul om care poate tine piept la acesti oameni este, Basescu.
93. 10-11-2009 23:43
Pentru indecisi
Eram indecis sa mai merg la vot, dar acum cu drag ma duc si tin sa-i dau dreptate lui Basescu cand spunea..., deci fara nici o ezitare pe BASESCU IL VOTEZ!
94. 10-11-2009 23:51
Votati BASESCU
Mergeti la VOT sa-i eradicam pe: moguli, hrebenciuci, ciutaci si aia cu briza sau de la brizaTV - comandati de VANTU
95. 11-11-2009 01:24
fost votant PNL
comunicat Antena 3:BAsescu si camarila lui care conduc acest stat politienesc ne ascula telefoanele,noua cetatenilor cinstiti,cind o punem de un santaj sau o instigare la abuz in serviciu.DA OAMENI BUNI,EU IMI DORESC UN STAT POLITIENESC.ACESTI OAMENI NU POT FI LASATI LIBERI.
96. 11-11-2009 10:43
fost votant PNL
Daca cineva isi imagineaza ca munca de ziarist, ca sa nu mai vorbesc de cea a sefului ANI, se face intr-un fel de reverie sau ca e ca si cum ai lucra intro banda de montaj se insala amarnic. Si pentru aceste joburi dar si pentru a intelege acest articol e nevoie sa ai creier si mai ales sa stii sa-l folosesti. Sczati deranjul.
97. 11-11-2009 14:51
fraieri lingai
Va faceti ca nu vedeti ca este vorba despre bani furati de VIDEANU,BERCEANU,BLAGA.Mafiot este Macovei ca tine pe loc dosarele
98. 11-11-2009 15:34
pt. fraieri lingai_pop vasile
Tu ori te faci ca nu vezi realitatea, ori esti prea prost sa intelegi. Obsedatii dracu- ala e santaj punct, recunoasteti dracu in ultimul ceas.
99. 11-11-2009 16:17
soarecele si pisica
nullin legatura cu stenograma intalnirii celor doi ziaristi si seful ani, la o ascultare atenta a inregistrarii se poate trage concluzia fara a fi un specialist, ca inregistrarea convorbirii s-a efectuat cu aparatura plantata pe unul din participantii la intalnire si nu este greu de dedus asupra cui se afla dispozitivul de inregistrare. in primul rand zgomotul de fond foarte puternic in anumite momente se producea la miscarea posesorului prin frecarea microfonului de corp. In al doilea rand vocea a doi participanti la Intalnire se aude pe un fundal mai Indepartat, iar a purtatorului disp. se aude mult mai clar si aproape. asta dovedeste ca sunt implicate serviciile abilitate cu efectuarea unor asemenea activitati solicitate probabil de cel care mpurta aparatura de inregistrare. ar fi interesant sa aflam cum a decurs prima intIlnire pentru a Intelege mai bine cum de a cazut In capcana agentul, ofiterul sub acoperire srs. urmaresc cu interes evenimentele.
100. 11-11-2009 16:43
seceris
Multi ziaristi sunt in criza de bani, iar acum sunt foarte bine platiti de Vantu si Voiculescu.Deontologia, cinstea nu mai conteaza. Au iesit oamenii la seceris, ocaziile astea sunt rare, nu?