ŞTIRILE ZILEI:
 
 
 
Informaţii utile

Urgenţe     112
Salvarea    961
Pompierii    981

Şantajul lui Roşca, desprins dintr-un „film cu mafioţi“ Imprimare E-mail
Scris de Victor Roncea   
Preşedintele Asociaţiei Jurnaliştilor din România, Cezar Ioan
 
Presa liberă din Romånia a murit. Aceasta ar putea fi concluzia unui străin paraşutat ieri la Bucureşti cu informaţia că doi cunoscuţi „formatori de opinie“, Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac, au şantajat un oficial al statului, chiar pe şeful ANI, procurorul Cătălin Macovei. În timp ce scandalul declanşat de dezvăluirile publicate ieri, în exclusivitate, de „Curentul“ a bubuit cu reverberaţii enorme în spaţiul liber al Internetului şi la singulara televiziune B1 TV, marile trusturi aservite Coaliţiei anti-Băsescu au îngropat complet subiectul, într-o încercare zadarnică de obliterare a adevărului. TVR, însă, a reacţionat imediat, suspendånd emisiunea „deontologului“ Bogdan Chrieac de pe postul public de televiziune. Practic, ieri s-a devoalat, pentru prima oară atåt de pregnant, starea dezastruoasă la care a fost redusă aşa-zisa presă romånă, coboråtă în målul Snagovului, la nivelul de prostituată a mogulilor anti-Băsescu, sforarii dictaturii media. În condiţiile în care organizaţii autointitulate ca reprezentative ale presei din Romånia, gen Clubul Romån de Presă, Agenţia de Monitorizare a Presei, Centrul Independent de Jurnalism, etc, etc, tocmai au adoptat zilele trecute, cu mare fast şi pe bani europeni, „Codul deontologic al jurnalistului“, ieri toate acestea s-au făcut pierdute ca potårnichiile pe cåmpii. Vocalele asociaţii prezente altfel la contestarea Referendumului preşedintelui sau alte afaceri electorale sau anticreştine ce nu au nici cea mai mică legătură cu libertatea presei au tăcut målc ieri, ca mortu-n păpuşoi. Cu excepţia Asociaţiei Jurnaliştilor din Romånia, condusă de Cezar Ioan, care a spălat faţa presei romåne condamnånd cu tărie şantajul celor doi şantajişti: „Să se facă odată curăţenie. Aceşti oameni nu sunt ziarişti!“

„Să se facă odată curăţenie. Aceşti oameni nu sunt ziarişti!

Preşedintele Asociaţiei Jurnaliştilor din România (AJR), Cezar Ioan (foto dreapta), a fost extrem de tranşant în legătură cu demersul celor  doi aşa-zişi ziarişti: „Sunt revoltat. Dacă într-adevăr înregistrarea este autentică - după cum a confirmat Sorin Roşca Stănescu - aceasta descrie o stare cutremurătoare pentru presa română. Pentru oameni normali, care nu s-au mai întâlnit cu asemenea situaţii, pare un fragment de scenariu din «Ticăloşii» sau alt film cu mafioţi. Este înfiorător, mai ales că ni se dezvăluie o lume subterană a presei în care presupuşi exponenţi ai ei acţionează ca nişte mafioţi şi trăiesc liniştiţi, fără a li se clinti nici cel mai mic muşchi de pe faţă, când sunt confruntaţi cu realitatea faptelor, când sunt demascaţi. Dacă oamenii aceştia se revendică de la statutul de jurnalist înseamnă că avem o mare problemă de breaslă. Nu se mai poate tolera aşa ceva: trebuie să se facă odată curăţenie. Cum ne prezentăm noi, ziariştii normali, în faţa opiniei publice, care are încă mare încredere în noi, ca reprezentanţi ai stabilităţii democraţiei, cu astfel de personaje lipsite de orice fel de moralitate? «Lideri de opinie»? Este dincolo de nivelul maxim de suportabilitate. Ne scufundăm în pestilenţial. Orice explicaţie din partea lor, de genul am făcut-o pentru «interesul public» sau pentru «popor», nu poate fi decât ridicolă, penibilă. Şantajul duce la  şantaj. Nimic nu-i mai poate salva altceva decât retragerea definitivă din rândurile noastre. Aceste persoane nu mai au dreptul să se numească jurnalişti. Şi mai am ceva de adăugat: sunt foarte curios cum vor justifica unele posturi şi agenţii - şi ştiţi la care mă refer - lipsa cu desăvârşire a acestei ştiri din programele şi fluxurile lor informative. Ce credeţi că ar face CNN dacă la acest post s-ar întâmpla aşa ceva? Credeţi că ar îngropa această mizerie? S-ar auto-desfiinţa dacă s-ar întâmpla aşa ceva, apropo de onorabilitate! Aşadar, repet: colegii noştri onorabili, cum se vor simţi ignorând complet această ştire grotească? Dincolo de bine şi rău, simpatie şi antipatie, vorbim de presă: ne transformăm cu toţii în jurnalişti la comandă? Sau mai există demnitate şi profesionalism? Cum abordează ei realitatea: «dacă noi nu relatăm acest fapt nu s-a întâmplat»?! Nu numai noi, cu Asociaţia, ci şi colegii din străinătate, de la asociaţiile europene, sunt îngrijoraţi de nivelul alarmant de servitudine la care s-a ajuns în presa română. Se observă din ce în ce mai clar că există un centru unic de comandă. Dacă se dă ordinul de la acest centru, o ştire cutremurătoare nu mai există, în schimb un subiect la comandă apare simultan pe mai multe canale şi inclusiv, mai nou, pe bloguri pretins independente, ale «publicului», dar afiliate unor trusturi. Dacă aşa stă situaţia, să ni se dea şi nouă, celorlalţi, la începutul zilei, un buletin de ştiri «adevărate» şi... invizibile: astea există, astea nu există! Ca să ştim ce vor cei care dictează, dictatorii presei!“, a conchis cu dezgust preşedintele AJR, Cezar Ioan. Din păcate pentru starea presei, în ciuda cererilor noastre repetate adresate reprezentanţilor Clubului Român de Presă, aceştia au refuzat, ieri, să comenteze.

Preşedintele Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor: „Presa din România riscă să-şi piardă libertatea câştigată în urmă cu 20 de ani!“

Prezent chiar zilele acestea în România, la congresul MediaSind, preşedintele Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor (FIJ), Aidan White (foto stânga), care reprezintă 800.000 de jurnalişti din întreaga lume, printre care se află şi ziarişti ai „Curentului“, a fost complet ignorat de Realitatea TV, în spiritul celor descrise de Cezar Ioan. Nu e de mirare, din moment ce în discursul său de la congres a afirmat despre presa din Romånia următoarele: „Cineva a spus că presa este de utilitate publică. Este şi acesta un punct de vedere, dar eu consider că media ar trebui să fie pluralistă, iar acest pluralism ar trebui să reflecte capacitatea tuturor grupurilor de a participa la o conversaţie media. Ar trebui să fie definit un ghid de standarde în care să fie incluse precizări despre respectul pentru adevăr, nevoia de a fi politic independent, nevoia de a fi responsabil faţă de publicul tău şi nevoia de a nu face rău, de a respecta drepturile celor pe care îi serveşti“. Ceea ce nu se poate spune despre cazurile lui Roşca şi Chirieac. Dimpotrivă.

Scrie un comenatriu
    Nume:
    Titlu:
    Commentariu:

    Cod de securitate:* Code


    Citeaza acest articol pe saitul tau | Vizualizari: 6735

    Comentarii (75)
    RSS comments
    1. 11-11-2009 20:37
    E prima data cand intru pe acest site si sunt ingrozit. Daca comentariile de aici sunt adevarate inseamna ca suntem pierduti. Nu mai avem nicio sansa ca tara asta sa-si revina. Domnule Roncea, azi toate posturile au dezbatut acest subiect, deci nu aveti dreptate. Aseara tarziu la Realitatea dl. Ungureanu a facut circ cu subiectul asta. Acum la Antena 3 dl.Macovei a avut o prestatie lamentabila. V-ati intrebat de ce un subiect asa de "important" a fost dat doar de ziarul dvs?  
    Daca veti reusi sa va dati raspuns la aceasta intrebare ar trebui sa va ganditi si la ce veti face dupa ce Basescu nu va mai fi presedinte.  
    Aceiași intrebare ar trebui sa si-o puna si cei ce posteaza aceste comentarii absolut aiuritoare.
    Scris de Ing. G.Iordache
    2. 11-11-2009 19:33
    srs
    nu inteleg cum a fost SRS deconspirat,cand Videanu a zis pe Realitatea tv.ca srs a dat acea stenograma? faceti`ma sa inteleg!
    Scris de amuza
    3. 11-11-2009 17:17
    Pana si aerul pute
    Oare de ce parte a baricadei apare sistemul ticalosit, in toata grozavia lui? Sa fie acestia oamenii presedintelui sau sunt tocmai cei care il injura in fiecare zi, varandu-ne pe gat un prostanac dispus sa distruga o tara pentru buna-i placere?  
    Deci, v-au convins, dragi romani, aceste lepre cum ca e bine sa-l votati pe Geoana sau pe mereu absentul Antonescu? Daca da, vom avea ce meritam.
    Scris de Eunescu
    4. 11-11-2009 16:20
    mi-e rusine de mine
    Dzeu cu mila. Democratia originala a triumfat in Romania.
    Scris de seniorulpius
    5. 11-11-2009 15:51
    Mai nene,
    RONCEA,aseara te-ai facut de tot cacatul laBe-1tv.nu ai reusit sa spui nimic.cei doi ziaristi(nu parati,ca tine)au incercat sa afle mai multe informatii despre niste presupusi infractori.ce nu-ti e clar?
    Scris de Garbea
    6. 11-11-2009 15:48
    Dupa 20 de ani...
    La inceputul anului am decis sa ies din sistemul trusturilor de presa si sa fiu freelancer. Ceea ce se intampla acum in presa organizata este atat de departe de ceea ce ma gandeam ca va fi. ASta, in 1991, cand m-am apucat de jurnalism. Culmea, am fost coleg cu SRS, la Romania libera, si martor la momentul in care a fost deconspirat ca securist(92 sau 93). Am mai fost, apoi, colegi, la Ziua(ma rog, era sef) si cam stiu ce manevre facea pe-acolo(Vacaru, Taracila, Rizescu s.alti fesenisti sau pedeseristi ce erau atunci).
    Scris de Cristian Botez
    7. 11-11-2009 15:46
    Dupa 20 de ani...
    te-am vazut aseara la B1 si credema ca-mi era mila de tine.asa rau ai ajuns? din cand in cand,mai incercai si tu sa zici ceva si erai,absolut-aiurea.era-i BEAT,sau ce era cu tine? stai dracului acasa,negrutule!
    Scris de boboC
    8. 11-11-2009 15:07
    SRS
    Pana acum srs mai dadea cate un vant nu Vantu dar de data asta s-a cacat pe el.Ptr. mine acest individ nu reprezinta decat o scursura de canal.
    Scris de naex
    9. 11-11-2009 15:04
    mana-na mana
    asta este natia noastra de romani .de ce trebuie sa se intample astea numai la alegeri ,in timul de 4 s-au 5 ani nu faceti inseamnna ca toti sunt la fel .asa au facut din todeauna comunisti represalii .oameni buni scapati de aceste javrea nenorocote .si daca aveti sange in voi faceti asa ceva de cate ori aveti asa ceva nu numai la alegeri HAI BASE
    Scris de victor
    10. 11-11-2009 15:02
    PARFUM
    Am trait sa o vad si pe asta!OTV a ajuns sa semene cu un trandafir frumos si parfumat, comparativ cu Antenele 1,2, si 3, si RealitateaTV.Pur si simplu acestea aduc mairepede a unui WC imputit de tara.La cirma acestor WC cu conducatori foarte darnici se afla VIDANJOLII sefi,Voiculescu si Vintu.De fapt si verealor miroase a LATRINA,ca si modulcum a obtinuto.Ce este si mai grav,este ca o sleahta de RETARDATI,DILETANTI, si HAMESITI maninca din aceste latrine.
    Scris de ica
    11. 11-11-2009 14:26
    BRAVO
    BRAVO CURENTUL! Bravo Jurnalistilor acestui ziar! Voi cumpara de-acum inainte zilnic cotidianul vostru si il voi citi cu sufletul la gura chiar de-ar fi sa scrieti de acum incolo numai povesti nemuritoare. Ati facut un mare beneficiu acestei tari. Ma voi duce la vot sa-l votez pe Basescu chiar de-ar fi sa fiu rapus de asa zisa gripa porcina care se pare a contaminat intr-un mod virulent si ireversibil Antenele, Realitatea si satelitii lor din presa scrisa ai caror jurnalisti s-au transformat in porci fara scrupule, fara mama, fara tata, care dorm sub perna cu icoana lui Vantu si Voiculescu si cu ochii sclipind a dolari cu gandul la conturile grase pe care li le-au adus aceasta campanie desantata si dezgustatoare impotriva celui pe care care l-au izolat si repudiat din mass media pentru ca e singurul care vrea si care poate sa distruga sistemul ticalosit. Mobilizati-va romani! Putem hotari soarta acestei tari!
    Scris de adrianos
    12. 11-11-2009 14:16
    Multumiri!!!!!!!!!
    Va multumesc D-le ILIESCU pentru ce ati creat in 20 de ani. 
    Ati creat un "SISTEM DEMOCRATIC" pe care nu mai puteti sa-l controlati,din contra Dvs sunteti dependent de acest SISTEM. 
    Aveti constiinta D-le ILIESCU? 
    Inca o data VA MULTUMESC D-le ILIESCU!!!!!!!!!!!!!!!!
    Scris de Alin
    13. 11-11-2009 13:58
    SLUGILE
    ESTE A NUSTIU CITA OARA CIND RAMIN STUPEFIAT.Antenele si realitatea au decazut in asa hal incit nu mai traiesc decit din mincatorii de C...t.Este drept casunt bine plati ca sa nu li se faca GREATA.Aceste televiziuni semanacu un OSPICIU.Adevarul este ca nici un om intreg la minte nu sar angaja aici,indiferent de SUMA !Nu credeti ?Uitatva la STAN,CIUVICA,GIDEA,CIUTACU ,MIRCEA BADEA,PRELIPCEANU,LAURA CHIRIAC,URSU,OANA STANCU, DANA GRECU,DINESCU,...EMISIUNILE lor seamana mult cu scene din "sbor deasupra unui cuib de cuci"?Asemenea LICHELE nu se puteau angaja decit la niste EXCROCI.
    Scris de TITI
    14. 11-11-2009 13:58
    SLUGILE
    ESTE A NUSTIU CITA OARA CIND RAMIN STUPEFIAT.Antenele si realitatea au decazut in asa hal incit nu mai traiesc decit din mincatorii de C...t.Este drept casunt bine plati ca sa nu li se faca GREATA.Aceste televiziuni semanacu un OSPICIU.Adevarul este ca nici un om intreg la minte nu sar angaja aici,indiferent de SUMA !Nu credeti ?Uitatva la STAN,CIUVICA,GIDEA,CIUTACU ,MIRCEA BADEA,PRELIPCEANU,LAURA CHIRIAC,URSU,OANA STANCU, DANA GRECU,DINESCU,...EMISIUNILE lor seamana mult cu scene din "sbor deasupra unui cuib de cuci"?Asemenea LICHELE nu se puteau angaja decit la niste EXCROCI.
    Scris de TITI
    15. 11-11-2009 13:52
    IN CE TATRA TRAIM????????
    Imi este frica de adevarata realitate,probabil depaseste cu mult limita imaginatiei. 
    Refuz sa ma gandesc cum sau purtat discutiile cu demnitari mult mai importanti,cu putere de decizie transanta:Ministri,Judecatori,Procurori si alte persoane de decizie la cel mai inalt nivel.Cum sau "negociat"marile Privatizari?etc etc? 
    Este demential cum isi fabrica legi in favoarea lor. 
    Este demential cati SLUGOI au la dispozitie si la comanda sunt capabili sa atace si propriile familie. 
    Cica DEMOCRATIE,ei sunt un sistem democratic!!!!!!!!! 
    Nu mai am cuvinte. 
    Eu sunt dispus sa plec din aceasta tara daca comunistii preiau toata puterea!!!!!!!
    Scris de Bau Bau
    16. 11-11-2009 12:28
    jos cu TRADATORII
    Acesti tradatori de tara si de neam ar trebui bagati la puscarie urgent S.R.S si B.C la jilava este locul lor
    Scris de ardelean radu
    17. 11-11-2009 11:32
    SRS
    Nuu :)) ar trebui sa il cheme Sorin Rosca Santajescu. Oricum este unul din scursurile tarii din perioada ceausista securista. Unul din putinii, pentru ca Basescu ii va elimina pe toti.
    Scris de Coiotu
    18. 11-11-2009 11:20
    spagulescu
    Sorin Roshca Shpagulescu, asta ar trebui sa fie numele lui. Eu l-as trimite pe baiatu asta in Panama in cel mai pustiu loc de acolo sa vad cum santajeaza serpii de acolo.
    Scris de Costin
    19. 11-11-2009 11:00
    liniste
    ati,, vazut de ce avem "nevoie" de atata "liniste"? Acum,televiziunile puturoase isi pregatesc atacurile furibunde la adresa tuturor celor implicati si mai ales la adresa lui Basescu,dar nu pentru ca cei doi "ziaristi",au recurs la acel santaj(ei au lucrat perfect)ci pentru ca au fost deconspirati si aratati lumii exact asa cum sunt:ordinari,josnici,murdari pana in cea mai ascunsa fibra a fiintei lor,ceva ce nici pentru "reciclare"nu poate fii acceptat .Vor fi "spalati","toaletati" de cei care-i platesc cu f.f. multi euro,si vor fi victimele perfecte ale seviciilor.Se va lasa cu procese urate,prostimea ,care musca la momeala ii va crede si Basescu va fii vesnic de vina!
    Scris de donia n
    20. 11-11-2009 10:59
    liniste
    ati,, vazut de ce avem "nevoie" de atata "liniste"? Acum,televiziunile puturoase isi pregatesc atacurile furibunde la adresa tuturor celor implicati si mai ales la adresa lui Basescu,dar nu pentru ca cei doi "ziaristi",au recurs la acel santaj(ei au lucrat perfect)ci pentru ca au fost deconspirati si aratati lumii exact asa cum sunt:ordinari,josnici,murdari pana in cea mai ascunsa fibra a fiintei lor,ceva ce nici pentru "reciclare"nu poate fii acceptat .Vor fi "spalati","toaletati" de cei care-i platesc cu f.f. multi euro,si vor fi victimele perfecte ale seviciilor.Se va lasa cu procese urate,prostimea ,care musca la momeala ii va crede si Basescu va fii vesnic de vina!
    Scris de donia n
    21. 11-11-2009 08:30
    Dle Cezar Ion.
    De ce va mai puneti intrebarea cum ar i procedat CNN in cazul S.R.Stanescu si B.Chirieac? Raspunsul il aveam cu toti. De ce comparati CNN cu Realitatea TV? Oho, cat de departe sunt una de alta ; este distanta cosnica?Nu va mirati Dle Cezar ca aici la Realitatea ca si la Antenele lui Voiculescu se practica parmanent dezinformarea, delatiunea si stirea selectiva, adica dau pe pesost stirea care-i convine seului si o comentez cum doreste seful. Eu ma intreb cu mare ingrijorare unde se vor duce de exemplu DUMITRESCU, PRELIPCEANU, CHIREAC, URSU cu perechea sa STANCU , ZEICESCU, SINCAI, dupa ce se  
    va incheia si cmpania asta electorAla. Ma intreb cat de mult vor fi afectati financiar DL.TANASE, DINESCU, HUREZEANUsi alti catIva analisti de renujme care s-au coborat in a face analize indoielnice (ca sa ma exprim mai bland)numai pentru a primi un pumn de bani mizerabili. Eu sunt chiar convins Dle cezar ca niciodata acesti oameni care servesc patroni de trusturi media de teapa lui Vant, Voiculescu, patriciu nu o sa coboare cu picioarele pe pamant, sa devina adevarati jurnalisti,adevarati oameni de tleviziune. Totusi, Dvs. aveti acum la indemana Codul deontologic (asa cum este el) si impeuna cu societatea civila sa interveniti si sa starpiti asemenea practici in mass media, sa inlaturati orice persoana sluga nu adevarat om de presa. [B]null[/B]
    Scris de s.serbanescu
    22. 11-11-2009 07:22
    Santajul lui Rosca
    nenorocitilor,afara cu voi dim presa.Organele de procuratura ar trebui sa se autosesizeze,dar si astia sunt corupti,DL.macovei trebuie sa fie destituit urgent.Nu avea dece sa se intilneasca cu excrocul de SRS decit daca se simtea cu musca pe caciula.Doar numai daca a sesizat PAC si inregistrarea excrocilor sa facut oficial.In orice caz inregistrarea sa facut de unul din cei trei[B]null[/B][B]null[/B][B]null[/B]
    Scris de mircea
    23. 11-11-2009 07:22
    Santajul lui Rosca
    nenorocitilor,afara cu voi dim presa.Organele de procuratura ar trebui sa se autosesizeze,dar si astia sunt corupti,DL.macovei trebuie sa fie destituit urgent.Nu avea dece sa se intilneasca cu excrocul de SRS decit daca se simtea cu musca pe caciula.Doar numai daca a sesizat PAC si inregistrarea excrocilor sa facut oficial.In orice caz inregistrarea sa facut de unul din cei trei[B]null[/B]
    Scris de mircea
    24. 11-11-2009 07:22
    Santajul lui Rosca
    nenorocitilor,afara cu voi dim presa.Organele de procuratura ar trebui sa se autosesizeze,dar si astia sunt corupti,DL.macovei trebuie sa fie destituit urgent.Nu avea dece sa se intilneasca cu excrocul de SRS decit daca se simtea cu musca pe caciula.Doar numai daca a sesizat PAC si inregistrarea excrocilor sa facut oficial.In orice caz inregistrarea sa facut de unul din cei trei
    Scris de mircea
    25. 11-11-2009 07:21
    Santajul lui Rosca
    nenorocitilor,afara cu voi dim presa.Organele de procuratura ar trebui sa se autosesizeze,dar si astia sunt corupti,DL.macovei trebuie sa fie destituit urgent.Nu avea dece sa se intilneasca cu excrocul de SRS decit daca se simtea cu musca pe caciula.Doar numai daca a sesizat PAC si inregistrarea excrocilor sa facut oficial.In orice caz inregistrarea sa facut de unul din cei trei
    Scris de mircea
    26. 11-11-2009 07:09
    CALUL TROIAN
    STRATEGII RENUMITULUI CLUB GRIFCO AU PUS LA PUNCT O  
    STRATEGIE ACOPERITOARE PENTRU URMATORUL MANDAT 
    BASESCIAN LA COTROCENI. 
    1)ESIREA DE LA GUVERNARE A PSD 
    2)DARAMAREA GUV.BOC 
    3)FORMAREA MAJORITATII 65% 
    4)IMPUNEREA UNIU GUVERN IOHANIS FORMAT DIN PSD,PNL,UDMR 
    5)AL DOILEA MANDAT BASESCU INCEPEA CU UN GUVERN OSTIL,IMPOSIBIL DE SCHIMBAT 
    6)MENTINEREA UNEI ATMOSFERE CONFLICTUALE. 
    7)SUSPENDAREA PRESEDINTELUI 
    TOATE ACTIUNILE ANTERIOARE,ULTERIOARE SUNT SUBSUMATE STRATEGIEI.rOSCA ESTE O ROTITA IMPORTANTA
    Scris de ALL GAARF
    27. 11-11-2009 06:59
    jigodie
    chiar nu pate nimic aceasta scursura de srs? cerem organelor abilitate sa faca ordine.bravo d-l roncea.da cu jigodia de pamant.
    Scris de radu
    28. 11-11-2009 06:54
    lacheiii
    Postul Realitatea Tv a devenit cel mai murdar post de televiziune. Cer respect, dar in dispretul fata de telespectatori denatureaza si distorsioneaza adevarul.E timpul sa se actioneze impotriva acestor lachei ce se declara ziaristi.
    Scris de Victor
    29. 11-11-2009 06:52
    DREPTATE !
    Numai Base ne mai poate salva ! El a avut curajul sa se ia de moguli. Numai sprijinit vom salva ROMANIA de moguli! Veniti la VOT, acum e momentul sa aratam ca nu ne pasa de banii mogulilor !
    Scris de ION
    30. 11-11-2009 06:45
    jigodiile din presa
    :( acestui nenorocit de ziarist DUMNEZEU ia dat dupa suflet ia luat copilul asta drept rasplata pt.raul facut altora. pai cum poti sa mai ai incredere in presa cand bogdan chirac care parea un om zirist serios sa inhaitat cu jigodia de rosca stanescu si au trecut la santaje politice ce am vazut aseara la nasu am ramas fara cuvinte nu se poate asa ceva ar trebui dna sa se sesizeze din oficiu si sa ia masuri drastice in potriva lor.sunt convins ca marile averi sau facut prin santaj politi si economic.zdreanta de rosca stanescu inainte de 90 era o zdreanta acum nu-l mai inpresioneaza nici 50000 de euro la puscarie cu el si cu toti cei de teapa lor.aceste jigodi ne determina sa ne para rau ca traim in ROMANIA 
     
     
    :( :(
    Scris de statica
    31. 11-11-2009 05:55
    INTREBARE
    UNDE ESTE VAJNICUL mircea toma?NU-I PERMITE GRUPUL grivco SA INTERVINA?E SI EL O RUSINE NATIONALA
    Scris de c-tin
    32. 11-11-2009 01:18
    era si timpul
    Era stringent sa apara aceste lucruri. De multe ori sustineam ca acei jurnalisti care sunt de buna credinta sa-i demaste cu nume si prenume pe cei care sunt platiti pentru a injura fara a tine cont pe cine, deoarece prin tacerea lor ne determina pe noi cititori si telespectatori sa nu facem diferenta. Stiti cum se spune: cand te amesteci cu taratele te mananca porcii. Ar trebui ca investigatiile sa duca la aparitia dovezilor despre toti asa zisii jurnalisti, sa nu mai auzim: stim noi ca cineva, sunt unii care, nu putem da nume dar... Atunci articolele dumneavoastra a presei scrise sau media vor avea mult mai multa credibilitate.
    Scris de violeta
    33. 11-11-2009 01:14
    As vrea sa-i vad arestati!
    Oare apuc sa-i vad arestati pe acesti ordinari din preasa romaneasca? Cand vom afla ceva asemanator si despre CTP, ca o viata l-a sters la fund pe Iliescu si ai lui?
    Scris de Petre
    34. 11-11-2009 00:45
    cateii lui ILIESCU
    Cele doua posturi de televiziune REALITATEA si ANTENA3 ar trebui aspru amendate intrucit permit unor imbecili ca Rosca Stanescu ,Bogdan Chiriac,Ciutacu Nistorescu,Ciuvica, Stan si alti mari salvatori ai democratiei,sa imprroste cu noroi ,sa santajeze si sa utilizeze de cele mai josnice mijloace pentru inlaturarea de la conducere a presedintelui Basescu.In ciuda tuturor piedicilor sper din toata inima sa cistige alegerile tot domnul Basescu si poate facind ordine in justitie se va face ordine si in rindul unei bune mase de ziaristi .As vrea sa aflu acum si parerea domnului Hurezeanu care si dumnealui sa schimbat in ultima perioada. Oare banii ii fac pe oameni sa fie atit de neomenosi?
    Scris de Stefan
    35. 11-11-2009 00:34
    20 de ani
    La aproape 20 de ani de la ceea ce pt. unii a fost revolutie,iar pt. altii- lovitura de stat,"teroristii" de serviciu au navalit pe ecran si in presa scrisa cu o agresivitate furibunda.Mercenarii sistemului ticalosit trag cu toata munitia din dotare si din toate pozitiile.Desfigurati de ura si dezbracati de caracter(desi ma indoiesc ca au avut asa ceva),vor sa para puternici.In spatele manevrelor lor se simte FRICA! BRAVO CURENTUL,BRAVO NASUL!NU VA LASATI!SUNTEM ALATURI DE VOI!
    Scris de votant
    36. 11-11-2009 00:20
    OAMENI DE NIMIC
    Asta seara am asistat cu stupoare la un nou asa zis ACT DE DEMOCRATIE ROMANEASCA.Cind la o emisiune pe posstul Realitatea marele jurnalist Bogdan Chiriac a intrebato pe doamna Saftoiu daca recunoaste ce sa discutat in secret in cazul Elenei Udrea si aceasta aconfirmat,a fost foarte indignat.L-as intreba acum pe acest maestru jurnalist de ce se ocupa mai mult de cine a facut inregistrarea si nu de continutul ei. Sa va fie rusine domnilor jurnalisti si ca voi as mai putea enumera si alte nume precum Ciutacu ,Ciuvica si multi altii.Sper din toata inima ca dupa alegeri sa se faca si ordine in presa
    Scris de IBANESCU IOSIF-ISRAEL
    37. 11-11-2009 00:18
    Pentru 31
    Esti prea vehement...dar ai dreptate.Cele doua televiziuni "de stiri" s-au indepartat mult de menirea lor.Totul e patima...fara logica...pe langa adevar...cel mai adesea. 
    Oare le mai suporta cineva?
    Scris de telespectator
    38. 11-11-2009 00:16
    PRESA SECURISTA
    Comunistii , securistii , infiltrati in presa , televiziune , politica si economie nu au disparut inca ! Iliescu si Voiculescu sunt in spatele lui Geoana , impreuna cu toti fostii comunisti ! LA 20 ANI DE LA REVOLUTIA din 89 , VOTATI ANTI COMUNISM !!!!!!!!
    Scris de ANTI - ILIESCU
    39. 11-11-2009 00:09
    mizerabilii !!!
    sunt revoltata din cauza acestor ,ziaristi'.rosca stanescu este un mafiot iar bogdan chireac o nulitate in materie de jurnalism! pe ei nu-i intereseaza gravitatea faptei lor, sunt deranjati ca discutia a rasuflat in presa!!! poate ca unii dintre noi radeam cand Traian Basescu vorbea despre mogulii din presa, grupurile de interese, si baietii destepti, totul de adevereste, ei sunt peste tot!!!
    Scris de anna
    40. 11-11-2009 00:04
    HAZNAUA numita "presa" ...
    Cornel Nistorescu, Sorin Rosca Stanescu, Bogdan Chireac, Adrian Ursu, Oana Stancu (bondoaca aia de la "Realitatea TV"), Ema Zeicescu, Gabriela Vrinceanu Firea, Gadea, Mircea Badea, precum si toata liota de ciutaci, ciuvici si alte asemenea vietuitoare - LACHEI CU SIMBRIE CARE SE PROSTITUEAZA PENTRU CITIVA ARGINTI - sunt zoaiele scabroase ce populeaza haznaua numita "presa" ! 
    IMI VINE SA VARS !!!
    Scris de Decebal
    41. 11-11-2009 00:02
    Lipsa de moralitate!
    Presa este la pamant! Un nene de la PDL i-a facut praf in seara asta pe cei doi moderatori ai emisiuni de le ora 10! Am vazut un jurnalist care a bagat la inaintare moartea lui Dinica, ca sa-si acopere neprofesionalismul!
    Scris de socio_pat
    42. 10-11-2009 23:58
    H15?
    MA ASTA NU E UN GAZ TOXIC FOLOST DE ARMATA RUSEASCA IN AFGANISTAN?
    Scris de fanul lui vanghelie
    43. 10-11-2009 23:55
    televiziuni de ragat realitatea si anten
    in aceasta seara la realitatea ziaristul traian ungureanu ar fi vrut sa se discute subiectul si acei slugoi de realizator nu au vrut sa se deschida subiectul la care acest ziarist a plecat din emisiune rusine televiziunile mogulilor
    Scris de victor
    44. 10-11-2009 23:51
    sa fie intrbati de sanatate
    ce jigodie acest rosca ne-a inebunit cu bombele lui oare toate asa zise stire asa le-a obtinut prin santaj??iar banetul tot asa l-a facut de nu il mai intereseaza cinzeci de mii de euro ar trebui sa fie intezisi acesti dobitoci dar sunt cu moguliiiiiiiiii si nu li se intampla nimic la ora 4 trebuia la realitatea sa fie o emisiune pe aceasta pema dar au anulato
    Scris de elena
    45. 10-11-2009 23:50
    Televiziunea ologofrenilor: iREALITATEA
    Analii-ştii dela REALITATEATV 
    Televiziunea paraliticului fizic şi mental escrocul Vântu Sorin Ovidiu, REALITATEATV, a devenit buda comunală a tot felul de aşazişi anali politici care îşi deversează dejecţiile mentale. Printre cei mai de seamă fe.ca.lo.izi anali se numără ALIEN-atul cap de mort Cristian Tudor Popescu, efeminatul cârtiţă secu Hurezeanu, fonfăitul Boda, pseudofelcerul Val Vâlcu, ţiganul Racoviceanu, sonatul Ciuvică chirpici, imbecilul Andon, poponarii Răzvan Dumitrescu şi Cornel Nistorescu, imbecilul turnător Bogdan Chiriac, limbricoidul psihopat Alin Teodorescu, imbecilul Cosmin Guşă, oligofrenul Bănicioiu, scroafa Dragoteasca şi porcul Adrian Păunescu, cre.tino.idul Robert Turcescu, escrocul turnător la secu Soiosul Roşca Stănescu, îmbulzitul Adi Ursu, schizofrenul Mircea Dinescu precum şi turma de capre behăitoare în frunte cu Şincai şi Creţuleasca. La aşa patron aşa slugi lichele. Noi nu vrem respect. 
     
     
    dobitoacele ca dobitoace 
    Să nu facem discriminări. Şi lichelele dela Antene care sunt defecaţii ale dobitocului Voiculescu Dan sunt de aceeaşi teapă ca şi cei dela REALITATEATV. Printre ei numesc pe Pelticul comunist turnător Cristoiu, sonatul Leptopist Stan, homalăul Gâdea, cre.tin.ul Ciutacu, porcul Bogdan Teodorescu, îmbălsămatul Bolcaş şi imbecilul Badea Mircea.
    Scris de telespectatorii dezamăgiţi
    46. 10-11-2009 23:49
    eject
    Constat ca toti avem informatii de la B1. Mai dati mesaje si pe acolo, ca e meritul lui Moraru ca mai aflam si noi ce se intampla prin lumea politica si jurnalistica.
    Scris de xxx
    47. 10-11-2009 23:48
    Reacţiile măgarilor pro SRS şi BC
    Măi măgarilor pro SRS şi BC i-a răgiţi mai vârtos să se audă până în Parlament.
    Scris de veterinarul
    48. 10-11-2009 23:39
    Numarului 26
    Da.Am auzit si citit cu totii. Au confirmat discutia chiar si participanatii. Ei sunt revoltati ca discuitia a ajuns la presa. 
    Tu scoateti nasul din fundul lui Vanghelie sau Geoana.
    Scris de serena
    49. 10-11-2009 23:33
    Dezgust
    Sunt dezgustata de "acesti baieti iesiti cu barca" care sunt in stare de santaj. Cel mai mult ma scarbeste Chireac. Rosca pentru mine nu mai e nimic, nu ma mai intereseaza ce spune. O intrebare totusi, asa lucra si ca turnator? Cati oameni o fi nenorocit? 
    Ma intreb ce televiziuni il vor mai gazdui pe Chireac? Oricum NU MAI POATE FI CREDIBIL. Este doar un ziarist vandut mogulilor.
    Scris de Andra Toma
    50. 10-11-2009 23:32
    Dezgust
    am si eu o intrebare, voi ati citit acele stenograme?? Scoteti-va capul din curul lui BASE si nu mai sariti inainte de a fi informati corect
    Scris de lllll
    51. 10-11-2009 23:29
    Plecati
    Nu mai vreau sa vad pe sticla oameni fara scrupule cum sunt acesti ziaristi. Mai are Chireac tupeul sa emita judecati? 
    Am vazut tupeul lui de la B1. El era revoltat ca s-a inregistrat asa ceva si s-a dat presei dar nu l-am vazut revoltat ca un Omar Hayssam era acuzatorul lui Basescu. El s-a dovedit a fi "nu un baiatla padure" ci un jurnalist fara scrupule. A asistat la acea discutie si nu a avut verticalitatea sa opreasca discutia, ba mai mult a inlesnit intalnirea lui SRS cu Macovei. NU MAI VREAU SA IL VAD NICIODATA. SAU REALITATEA SI ANTENELE AU DECAZUT ATAT DE MULT INCAT VOR GAZDUI ASEMENEA JEGURI. Dar de fapt , cine sunt ei cei care ii gazduiesc? Ma refer la patroni.
    Scris de alex matei
    52. 10-11-2009 23:23
    pt eject
    hai ca bateti campii :x
    Scris de ppp
    53. 10-11-2009 23:23
    ziaristi corupti
    Ceea ce a facut Bogdan Chireac mi se pare deosebit de grav. El isi trada prietenul, pe domnul Macovei . Acest om se considera un Dumnezeu al presei, O VOCE care trebuie ascultata, o voce care pune PUNCTUL PE "I". Poate a fost pana azi. De azi , pentru mine este doar inca un ziarist vandut pe cativa banuti (nu putini).De la domnul Rosca Stanescu nu ma mai asteptam la nimic bun. A dovedit cine este de cand cu toate dezvaluirile despre afacerile lui Basescu. Este doar ujn calomniator fara scrupule, un jeg pana la urma. Acum Chireac este pentru mine la fel. Emisiunile la care participa si in care face tot ceea ce poate pentru a-l discredita pe T.B. le inteleg acum mai bine. ESTE SI EL UN ZIARIST FARA COLOANA VERTEBRALA SI AR TREBUI SA DISPARA DE PE STICLA. PENTRU MINE CUVINTELE LUI NU VOR FI DECAT SISIIELI DE SARPE VENINOS.  
    Astept sa vad cum reactioneaza celalat DUMNEZEU al presei romanesti, Cristian Tudor Popescu! NS-a ascuns in barlog. Tace. Cum de tace, EL care are pareri despre orice, da sentinte despre Presedinte. SUNT DEZamagita si ma intreb ce vor face toti ziaristii care sunt obedienti azi, care s-au vandut lui vantu si voiculescu atunci cand nu ii va mai asculta nimeni? Isi vor cere si ei iertare? Dar cine sa le dea iertarea. RUSINE VOUA ZIARISTILOR CORUPTI SI SLUGI!
    Scris de serena rezeanu
    54. 10-11-2009 23:17
    eject
    Domnisoara Macovei se intinde noaptea in parc cu boschetarii, o vede un vecin si dupa cateva zile se da violata. 
    Stanescu din asta traieste iar Macovei - AFARA !
    Scris de xxx
    55. 10-11-2009 23:14
    .
    La ce te poti astepta de la familia de casa, Paunescu, a stiutului de toti, ca cel mai mare intrigant al Romaniei la ora de fata, prin redactiile ei de presa si Tv.
    Scris de .
    56. 10-11-2009 23:13
    .
    La ce te poti astepta de la familia de casa Paunescu, a stiutului de toti, ca cel mai mare intrigant al Romaniei la ora de fata, prin redactiile ei de presa si Tv.
    Scris de .
    57. 10-11-2009 23:11
    un gunoi
    trădător ,lingău,sugaci aş face necesităţile în gura lui :grin
    Scris de poreae
    58. 10-11-2009 23:07
    chix
    Dar care este marele eveniment? 
    Toti bateti meleagurile fara sa aveti o opinie la subiect, iar autorul articolului este decompensat.
    Scris de ww
    59. 10-11-2009 23:00
    Incredibil
    Trist este un lucru: articolul cu pricina scris de dl. Victor Roncea (care imi producea prin scriile sale "unioniste" despre Moldova Noastra de peste Prut) a fost angajatul acelui Securist. A stiut tot timpul despre Rosca Stanescu. De ce s-a prostituat?! Raspunsul este simplu: avea nevoie de legitimitate sa isi faca un nume. Si l-a facut. Acum poate sa muste mana care l-a hranit! Nici macar nu sunt fan Raosca Stanescu (niciodata nu a scris editoriale care sa spuna ceva. Niciodata!); consider ca unul dintre cei mai buni ziaristi a fost Gilda LAZAR. Actualmente il consider ca fiind un excelent ziarist pe dl. SAVALIUC. Intamplator de la ZIUA.
    Scris de Ion
    60. 10-11-2009 22:54
    srs
    e un gunoi de ziarist care face mai mult rau decat a facut comunizmul..iar celalalt ziarist nu e decat un catel care alearga dupa osu mai mare ..rusine rusine realitatea tv ...vatu ar trebui sa se gandeasca mai mult ca a furat bani oamenilor de la fni si sa facut televiziune sa se spele pe maini
    Scris de ciarli
    61. 10-11-2009 22:24
    S R S
    S R S e unjeg iar B. C. un agent de influenata al Moscovei. Ca si Patriciu si partea obedienta din PNL. Tot timpul rusii au avut aici o coloana a V-a. E greu dar nu imposibil de luptat cu ei
    Scris de TOADER
    62. 10-11-2009 22:24
    S R S
    S R S e unjeg iar B. C. un agent de influenata al Moscovei. Ca si Patriciu si partea obedienta din PNL. Tot timpul rusii au avut aici o coloana a V-a. E greu dar nu imposibil de luptat cu ei
    Scris de TOADER
    63. 10-11-2009 22:23
    S R S
    S R S e unjeg iar B. C. un agent de influenata al Moscovei. Ca si Patriciu si partea obedienta din PNL. Tot timpul rusii au avut aici o coloana a V-a. E greu dar nu imposibil de luptat cu ei
    Scris de TOADER
    64. 10-11-2009 22:23
    S R S
    S R S e unjeg iar B. C. un agent de influenata al Moscovei. Ca si Patriciu si partea obedienta din PNL. Tot timpul rusii au avut aici o coloana a V-a. E greu dar nu imposibil de luptat cu ei
    Scris de TOADER
    65. 10-11-2009 22:23
    S R S
    S R S e unjeg iar B. C. un agent de influenata al Moscovei. Ca si Patriciu si partea obedienta din PNL. Tot timpul rusii au avut aici o coloana a V-a. E greu dar nu imposibil de luptat cu ei
    Scris de TOADER
    66. 10-11-2009 22:22
    S R S
    S R S e unjeg iar B. C. un agent de influenata al Moscovei. Ca si Patriciu si partea obedienta din PNL. Tot timpul rusii au avut aici o coloana a V-a. E greu dar nu imposibil de luptat cu ei
    Scris de TOADER
    67. 10-11-2009 22:17
    srs
    srs un gunoi imputit al presei romanesti, o scarba ordinara
    Scris de scatiu
    68. 10-11-2009 21:15
    este incredibil
    ce era de demonstrat in sfarsit se confirma - toate tv tac - iar tupeistul de srs - intra in direct la b1 si incerca sa reduca la tacere toti invitatii - d/lor renuntati la buna crestere raspundeti cu acelasi tupeu acestori impostori care dupa 20 ani inca ne infecteaza societatea
    Scris de silviana
    69. 10-11-2009 21:02
    santajistul
    domnilr ziaristi ... acum vedem cit sunteti de ziaristi.... sa vedem ce atitudine luati? acum sa vedem ce atitudine au antenele lui felix si realitatea lui sov care a nenorocit oamenii,, carora lea furat bani de inmormintare :cry :? :zzz :upset :roll 8) :sigh :p :) :( :eek
    Scris de interlopul
    70. 10-11-2009 20:55
    acest excroc international de rosca
    :) :grin ;) 8) :p :roll :eek :upset :zzz :sigh :? :cry :x doua jigodii ordinare ...sorin si bogdan... la puscarie cu voi NEMERNICILOR
    Scris de interlopul
    71. 10-11-2009 20:44
    Taiati cu septarul!
    Ar fi o mare bucurie daca, in final, maine veti scrie pe septarul din foto INCARCERAT, in loc de desconspirat!!!!
    Scris de Habib
    72. 10-11-2009 20:20
    de ce doar acum?
    Pentru orice om normal Raosca Stanescu nu mai este de mult jurnalist. Cind arunci cu tot felul de "stiri" la unele televiziuni si nimeni nu te intreaba unde sint probele ,dar nici tu nu le oferi ,spune multe despre presa noasta.Idealul cu "ciinele de paza al democratiei ' s-a transformat intr-un schelalait slugarnic fata de cine da mai multi bani.Asa cum si CTP m-a dezamagit a urmat si Chirieac.Credeti ca degeaba tace Clubul de Presa sau Agentia de Monitarizare a Presei?Credeti ca Mircea Toma este departe de ei? Verificati si veti vedea ca este in aceasi barca,doar ca interesele lui sint prin alte orase nu in Bucuresti.
    Scris de Cristina Iliuta
    73. 10-11-2009 20:15
    acest securist mizerabil
    8) inca o data se confirma spusele lui basescu :( acest mizerabil de stanescu la atras in cursa si pe acest domn chiriac, care este totusi un domn :roll a facut acest lucru pentru a avea el mai multa credibilitate :p .. dar sa facut de cacat... acest basit
    Scris de informatorul
    74. 10-11-2009 20:15
    acest securist mizerabil
    8) inca o data se confirma spusele lui basescu :( acest mizerabil de stanescu la atras in cursa si pe acest domn chiriac, care este totusi un domn :roll a facut acest lucru pentru a avea el mai multa credibilitate :p .. dar sa facut de cacat... acest basit
    Scris de informatorul
    75. 10-11-2009 20:15
    acest securist mizerabil
    8) inca o data se confirma spusele lui basescu :( acest mizerabil de stanescu la atras in cursa si pe acest domn chiriac, care este totusi un domn :roll a facut acest lucru pentru a avea el mai multa credibilitate :p .. dar sa facut de cacat... acest basit
    Scris de informatorul

    Alte articole scrise de acelaşi autor:


     
    Arhiva 2009
     
    SC Dramiral Media Group SRL.
    Copyright © SC Dramiral Media Group SRL. Toate drepturile rezervate.
    Programare si design www.spider.ro