Vineri 3 septembrie 2010


Anul XIII Nr. 166 (4574)
 
ŞTIRILE ZILEI:
 
 
Advertisement
 
Horoscop
 
Informaţii utile

Urgenţe     112
Salvarea    961
Pompierii    981

Advertisement
Advertisement
Un actor grăbit Imprimare E-mail
Scris de Iulia Nueleanu   
Cu excepţia adolescenţilor de astăzi, cred că mai toţi romånii au rås, pe vremuri, la filmele cu Mircea Diaconu, un actor talentat, dar nu genial. În vremurile cånd priveam „Buletin de Bucureşti“, nu m-am gåndit că voi ajunge să råd şi de politicianul Mircea Diaconu. Din păcate şi pentru el, şi pentru noi, simpaticul actor Mircea Diaconu s-a transformat peste noapte într-un politician frustrat şi total antipatic. Ajuns în politică pe valurile uninominalului, cånd PNL căuta persoane cu notorietate care să compenseze lipsa de susţinere a partidului în teritoriu, Mircea Diaconu se chinuie de peste un an încoace să ne demonstreze că este politician. Rolul pe care-l joacă acum în politică i se potriveşte ca nuca-n perete şi, astfel, am ajuns să ne fie antipatic cu desăvårşire. Bulversat şi el de schimbarea scenei, Mircea Diaconu gafează adesea, punåndu-se în situaţii aflate la limita ridicolului. Aşa s-a întamplat şi ieri, cånd trebuia să voteze alături de PNL şi PSD, dar a votat cu PD-L şi UDMR. Explicaţia pentru votul său merită toată atenţia: „De dimineaţă mi-am pus în cap un singur lucru pe ziua de azi: «Nu», pentru că mi se pare o forţare fără seamăn, această piesă jucându-se deja. (...) Sculându-mă de dimineaţă cu «Nu» în cap, când s-a votat ordinea de zi, din greşeală am votat împotrivă“, a explicat actorul, extrem de iritat că a dat cu båta-n baltă tocmai atunci cånd partidul avea nevoie de votul lui. Probabil Diaconu şi-a adus aminte că liberalii i-au acordat chiar o dispensă de vechime pentru a putea ajunge vicepreşedinte, iar el nu e capabil să se concentreze pentru un vot banal privind ordinea de zi. Mult mai uşor era cu siguranţă pe scenă sau la filmări, unde chiar dacă mai uita o replică, putea uşor să improvizeze. Cu votul şi cu politica e mai greu, semn că, în Romånia, politicienii pot să fie actori desăvårşiţi în piaţa publică, în timp ce actorii eşuează ca nişte saltimbanci pe scena politică.
Citeaza acest articol pe saitul tau

Comentarii (22)
RSS comments
1. 10-03-2010 18:30
ce sa zic?
cica a ajuns sa ne fie antipatic...poate tie de ce folosesti pluralul?
Scris de aerpo
2. 10-03-2010 19:13
Sapati mai adanc.
Acest sobolan comunist Mircea Diaconu are implicatii chiar din 1990,pe vremea teroristilor, in politica dar pe atunci era un sobolan de linia a doua.Intre timp gashca ANTINATIONALA PSD & PC+ PNL nu reusesc sa mai seduca pe nimeni ci dimpotriva sunt loviti de hemoragia dezertarilor si vrand nevrand l-au impins si pe sobolanul de Diaconu mai in fata care insa nu are nici minte si nici pricepere de politician.Dar intra el la clasa lui Norika si Stroe si se face "MARE"politician.
Scris de ERODATUL
3. 10-03-2010 20:15
Cabotini
Cineva spunea ca PNL este o sectie in PSD infintata cu acordul lui Nastase Ilescu si Patriciu, ca pana acum a facut figuratie ca partid de dreapta, pentru a crea un fals indiciu, dar conform indicatiilor foloseste mai mult mana stanga ca sa ajute si sa mai stranga cate ceva dela fratele mare, asa ca la infintare avut nevoie de actori pentru teatrul jucat privind liberalismul. Acesta se aplica la ei exact ca si comunismul, iar activitatea in miscarea de stanga din Romania se numeste ocupatia de a folosi numai mana care isi face meseria.
Scris de Nutu
4. 10-03-2010 22:12
Da, ca politician este ANTIPATIC si RIDI
exact asa: ANTIPATIC si RIDICOL! 
TOTUSI, M.D. ar trebui sa fie "de admirat": este dintre romanii bine intentionati, hotariti sa faca ceva - fie si politica -, si nu doar sa demoleze, stind pe margine... Doar ca, in politica romaneasca, ca sa faci fata, trebuie sa fii "uns cu toate alifiile", iar Mircea Diaconu este un om cinstit si moral... Concluzie: nu are ce cauta in politica!
Scris de Mara
5. 10-03-2010 23:35
Mircea, mi-e mila de tine!
M-am uitat adesea la tine, la Tv sau in filmele in care jucai (cam mediocre) si n-am crezut vreodata sa schimb canalul jenata de prestatiile tale in talk-showuri! te rog , renunta, e insuportabila mila pe care o starnesti!
Scris de Ana
6. 11-03-2010 04:21
Mircea, mi-e mila de tine!
DLE DINESCU CRED CA VA SIMTITI EXCELENT IN COMPANIA LUI orban,crin,patriciu si a altor tradatori ai liberalismului.
Scris de COSTI
7. 11-03-2010 06:37
Nu are el nepoata!
Nu are el o amanta!?
Scris de Aron Deleanu
8. 11-03-2010 06:45
Pt. Nuţu
PSD şi PNL au un sponsor comun: Patriciu. E drept că şi fără sponsor s-ar înţelege foarte bine şi s-au înţeles întotdeauna. Nu ştiu cum nu vede acest lucrcu electoratul. Suntem orbi şi plătim scump acest lucru.
Scris de Ana Armanca Ardeleanu
9. 11-03-2010 07:06
GayFest în Ferma dobitoacelor PeNaLe.
Grohăitoarea Norica Nicolai ne anunţa veselă că Ferma dobitoacelor PeNaLe va trimite în Parlamentul European \"marfă bună\" de Galaţi. Boul hermafrodit repetent Crinuţ Antonescu a aprobat iniţiativa grohăitoarei de Crăciun, Norica Nicolai şi mai ales după ce a vizionat filmuleţul porno de pe Internet în care armăsarul gay Păcuraru Paul îşi freca mădularul în ciuda lesbienelor de tip Alina Gorghiu. Cret.inul B. Olteanu se lăsa frecat de Bogdana precum şi gigolo repetentul Tăriceanu. Homalăul Ludovic Orban organ dă lecţii de labă. Deci va-ţi prins, doctrina dobitoacelor PeNaLe e să-şi frece mădularul, nu menta.
Scris de Mircea Diaconu
10. 11-03-2010 07:29
cand il vad pe Diaconu
il respect din ce in ce mai mult.. pe Caramitru! Cand faci actorie pe scena te apluda lumea, cand o faci in politica .. ai aplaudaci (cati?)
Scris de cinic
11. 11-03-2010 07:49
Asa este Iulia...
...eu sunt de-o saemä cu Florin Piersic junior si am toate \"almanahele\"Cinema(parafrazîndu-l pe marele Vanghele),din \'nainte de \'89.Un actor pläcut dar färä sä exceleze.Astäzi în postura de big politician este la unison cu haita de onano-frustrati PNL-istä.Îmi cer scuze pentru apelativul dur acordat pseudo-liberalilor dar este un mare adevär.Cum la noi adeväratii politicieni îi numeri pe degete cu sigurantä cä pe actorul(deloc sclipitor)M.Diaconu nu o sä-indentificäm ca fiind un politician respectabil nici prin discurs si nici prin apartenentä!...dacä nu mä insel la bezbaterea la \"prezidentiale\"dintre Geoanä si Bäsescu era in corul PSD-isto,PNL-ist,aläturi de Sacha Din(i)escu cu accent pe \"i\",sustinînd candidatul Moscovei.Hotäräste-te dragä Mircicî pe cine si ce doctrinä îmbrätisezi!?...si A propos ce cäutai la \"REVOLTA\"din Dec.\'89 peste balconul C.C.si în unele locuri fierbinti dînd indicatii si chiar ordine!?????
Scris de niko
12. 11-03-2010 08:23
Nu pot sa-mi dau seama exact
Citi din cei ce l-au votat pe Antonesvu in primul tur, s-au trezit macar acum cu cine au de-a face. Nu stiu daca d-l Nutu stie de la inceput ce a scris mai sus, dar consider corecte asertiunile d-sale.In ce-l priveste pe d-l Diaconu ce sa spun? Retin(nu stiu cit de exact) o replica a dirijorului Celibidache atunci cind un reporter a folosit sintagma marele Celibidache:- termina domnule cu prostiile, nu sunt decit un profesionist care incearca sa-si faca treaba cit mai bine. Gresala d-lui Diaconu , e ca a vrut sa se transfere in alta profesie, unde bate cimpii, considerind probabil ca in asta consta.E problema lui. O zi buna!
Scris de Sile
13. 11-03-2010 08:25
un politicen vopsit cu sageata invers
Mircea Diaconu , intr-o dimineata [ alta desigur ] s-a trezit, si-a pus in cap sa devina politicean . a trecut la fapte. S-a vopsit in galben ,a mai adaugat o sageata albastra peste cap , dar a gresit directia Asa se explica de ce a votat in directie opusa partidului . Sageata arata de fapt Scopul lui Mircea Diaconu de a fi in parlament ,nu e politica ci salariu si facilitatile de parlamentar. Iar ca nu gandeste ca un PNL e clar , a auns in acest partid,, ca avea cele mai mari sanse sa ajunga parlamentar "
Scris de nicolae
14. 11-03-2010 08:52
Votul e firesc
Intamplarea aparent comica prin care a trecut Mircea Diaconu demonstreaza dictatura existenta in PNL. De frica, oamenii au inceput sa nu mai gandeasca. Ei voteaza ce le dicteaza papagalul lor presedinte. Nu cum le dicteaza constiinta. Pana la urma Diaconu este singurul care a votat cum trebuie pentru PNL, care trebuie sa ia urgent distanta fata de PSD daca vrea sa mai convinga electoratul ca e partid de dreapta.
Scris de Leshtie
15. 11-03-2010 09:04
Circaru Diaconu
Mircea Diaconu ca actor castigase simpatizanti,nu ca este un talent,dar aducerea aminte ca era in compania lui Toma Caragiu,persista.Acum acest Mircea arata ca de fapt este un fripturist incult care nu a depasit statutul activistului dela brigada artistica din CAP Balega Rosie.Daca nu se baga in politica ramanea cu statutul de actor,acum are statut de coprofag impertinent,tzoparlan si lipsit de educatie.Oricum in partidul turnatorilor la securitate,PNL,are loc si un actoras iubitor de arginti cu miros de petrol
Scris de Elvira
16. 11-03-2010 09:24
Mircea Diaconu un actor slab
Da , a fost, este si va ramine un actor slab. Daca in Romania ar fi niste premii serioase in cinematografie si televiziune asa cum sunt in America, Mircea Diaconu ar trebui sa primeasca un cos cu zmeure poleite cu vopsea de bronz. Spun asta pentru ca, un actor care a urmat IATC-ul pe timpul comunismului, la absolvire, devenea un om cu o cultura vasta in toate domeniile, pentru ca acel actor daca trebuia sa joace un anumit rol din viata, trebuia sa intre usor in pielea persoanjului pe care il juca. Dar Mircea Diaconu a intrat si intra foarte usor in pilea personajelor de speta joasa, respectiv prostanaci, blegi sau persoane cu maladii nerezolvabile. Uitati-va la marii actori ai Romaniei, care au ramas actori pe viata si nu au devenit politicieni, cit de bine sunt pregatiti si cit de mult sunt apreciati de public si cit de mult plinge publicul dupa ei atunci cind dispar dintre noi. De Mircea Diaconu nu s-a auzit nimic in aceasta lume, pentru ca daca nu ar fi trecut in politica, ar fi trebuit sa-si ia pamintul mostenire si sa treaca la sapa sa faca agricultura pentru ca in politica nu se pricepe sub nici o forma. Uneori pe Mircea Diaconu il vad pe Antena 3 alaturi de penibilii Mihai Gidea, Valentin Stan, Mircea Badea, Victor Ciutacu si soldatul Radu si cum dracu l-o mai chema ca i-am uitat numele. Domnule cit de penibil este acest actoras de ultima mina comentind politica din Romania alaturi de acesti indivizi. Cit despre faptul ca actorul a uitat rolul votind "nu", este clara capacitatea mintala a acestuia si sunt sigur ca nici lecitina nu ar avea efect asupra sa. Ii recomand sa mearga in Cimpia Baraganului la sapa de lemn acolo unde ne-a adus PNL ul lui.
Scris de tonigrib
17. 11-03-2010 09:56
vai,,vai,,vai,,.
Doamne , ce va tanguti pe seama minigafei lui M.Diaconu,Il improscati ca fiind responsabil de o crima, aruncand la lada toata activitatea D.sale de dinainte, cand forte multi , printre care si o parte din d.stra ierati extaziati de prestatiile lui actoricesti alaturi de marele Toma, etc.Numai ca , acum daca nu-i in costum portocaliu ,e cabotinul. Daca sunteti dreoti , ziceti ceva si de EBA, cu ultimul discurs de la tribuna P.E.
Scris de gogu,,,!
18. 11-03-2010 10:35
Din päcate...
...tonigrib are perfectä dreptate,eu am vrut sä fiu mai discret în aprecieri negative.M-a intrigat tînärul gogu care spunea;"erati extaziati de prestatiile lui actoricesti aläturi de T.Caragiu"-Nu tinere!..eram extaziati(ponderat) de prestatiile lui T.Caragiu.Dragä gogu puncte puncte semnu'exclamärii, ai dreptate in privinta EBA...DAR cä Diaconu a fäcut o mini gafä!?...tinere,nici nu se comenta gafa politicianului de orientare stînga-dreapta,Diaconu ci faptul cä politica este o necunoscutä pentru acest actor care -si cunostea si el limitele,dar asta e regula;cînd nu sti vrei sä-i înveti pe altii...oricum lamentabil,Mircea Diaconu!!!!!dar de...Democratia bat-o vina!...ne lasä sä credem cä ne-am descoperit vocatia!
Scris de niko
19. 11-03-2010 10:36
SILA
MA CUPRINDE CAND AUD ROMANASII CA NUMESC MARI ACTORI O GRMADA DE FIGURI TRISTE ALE SCENEI TEATRULUI NOSTRU.ACTORASI MAZGALITI ,DOCTORI CARE TIN BISTURIUL DE LAMA AU NAVIGAT IN POLITICA IN ZONA CURVELOR MASCULINE . :( :(
Scris de luter
20. 11-03-2010 11:53
Mircea Diaconu
trebuie, mai întâi, sa clarifice rolul pe care l-a jucat în 22 dec.'89 pe la orele 15.30-16.00 în balconul C.C., când cerea sa se faca pârtie pentru noii conducatori ai României. Îi cunostea deja? De unde?
Scris de Curentat
21. 11-03-2010 12:31
dezamagire
Adevarat, mare dezamagire cu dl.Diaconu politician! Am fost socata in ccampanie pe la nu stiu ce TV show cu ce manie proletara infiera pe cei de la PDL, ce crancen si incruntat, ce penibil!!Schimb canalul cand apare ca nu pot suporta penibilul situatiei, asa cum fac de ceva vreme Tanase-Dinescu din aceleasi motive! Cusuti cu ata alba, i-am admirat ani multi, pacat!!
Scris de viorica
22. 11-03-2010 15:04
Dece
...s-or prostitua unii oameni in halul in cre o face acest om,de ce nu si-o vedea de meseria pe care o are? Vrea sa intre in cacat pina la git? Este sigur ca la momentul potrivit va fi asvirlit la gunoi cum a facut-o tiganul Crin cu Ludovic sau cu Tariceanu !
Scris de gelutu

Scrie un comentariu
    Nume:
    Titlu:
    BBCode:Web AddressEmail AddressBold TextItalic TextUnderlined TextQuoteCodeOpen ListList ItemClose List
    Commentariu:



    Cod de securitate:* Code



     
    "Curentul" in format pdf

     
     
    Arhiva 2010
     
    SC Dramiral Media Group SRL.
    Copyright © SC Dramiral Media Group SRL. Toate drepturile rezervate.
    Programare si design www.spider.ro