Home Actualitate Elena Udrea atacata informatic de Vantu si Voiculesacu

Elena Udrea atacata informatic de Vantu si Voiculesacu

DISTRIBUIŢI

Brendul de tara prezentat de Elena Udrea si de ministerul pe care il conduce atacat mediatic la comanda lui Nus si Felix. Ziaristul de incestigatii Dan Badea aduce in discutie, pe blogul sau,  http://badeadan.blogspot.com/ problemele de manipulare pe care televiziunile ca Realitaea TV si Antena 3 le fac pentru a arunca cu noroi in brendul care ar fi trebuit sa consacre Romania in lume din punct de vedere al promovarii turismului. Dupa diversiunea cu pescarii – braconieri mucsati de pestele dragon, (N.R.-conform specialistilor in piscicultura o astfel de specie de pesti au existat intodeauna la malurile Marii Negre si in fiecare an cel putin 150 de persoane au fost afectate de muscatura pestelui dragon), Nus si Felix au sarit direct la gatul ministrului Elena Uderea, acuzand-o de deturnare de fonduri in valoare de miliarde de euro. Manipularea celor doua televiziuni ar putea aduce, insa, in atentia procurorilor, pentru prima data infractiuni care aduc atingere sigurantei nationale. Ziaristul Dan Badea expica pe blogul sau de ce brendul de tara cu frunza este real si cum au manipulat cele doua televiziuni si "blogarii" de casa ai celor doi moguli Vantu si Voiculescu opinia publica si cum au atacat brendul de tara. Deci, chiar siguranta nationala a Romaniei.

"Atac mediatic împotriva României: Folosindu-se de un blogger-tonomat al lui Vîntu, alogenul Dan Voiculescu atacã brandul turistic al României  

Iatã cu cât îsi vând tara
sclavii lui Voiculescu-Felix: 250 dolari    

Televiziunea lui Dan Voiculescu a lansat astãzi cel mai dur atac la adresa României, venit din interiorul tãrii. Scopul atacului este sabotarea explicitã a acþiunii de promovare a României, acþiune aflatã în desfãsurare în China. Iresponsabilii plãtiti de turnãtorul Felix, obsedati de câstigul în imagine al ministrului Elena Udrea, sunt în stare de orice, chiar si de terfelirea imaginii tãrii lor. 

Astfel, cu câteva minute înainte de lansarea la Shanghai a brandului turistic al României, ocazionat de Ziua României din cadrul EXPO 2010, postul tv anti-românesc Antena 3, avându-l ca invitat în studio pe tonomatul Ciutacu si la telefon pe un anume Cristian Dorombach, a declansat grave acuzatii de furt intelectual comise de cei care au realizat logo-ul brandului turistic al României.

Un element grafic prezentat în logo-ul de prezentare realizat la comanda Ministerului Turismului, adicã o frunzã, ar fi fost preluat de pe nu stiu ce site.

Frunza pe roti    

"Proiectul pe care l-au furat astia de la Ministerul Turismului si l-au pus la noi ca si brand de tara (sic!) se numeste Change Transport si se refera probabil la un transport public mai ecologic, site care va fi lansat in vreo 30 de zile. Dar e bine ca l-am furat noi, ne putem lauda cu el ca fiind original" – scrie Dorombach pe blogul sãu.               

Logoul turistic al României lansat la Expo 2010, Shanghai          

Individul, folosit drept coadã de topor "independentã" în cadrul atacului împotriva României, nu este nici pe departe un strãin de moguli sau tonomate, cum spunea ciutacul. Dimpotrivã, el este unul dintre pãstorii tonomatelor lui SOV, alias Nus. Cristian Dorombach este project manager la Realitatea TV! De altfel, cum singur recunoaste, el a fost administrator IT (2000-2005) si Inginer Multimedia (2005-2008), tot la Realitatea.net. Adicã tonomat cu diplomã. 

Coada de topor, sau tonomatul-blogger al lui Nus         

Este incredibil ca un astfel de individ, unul dintre cei mai vechi oameni din vidanja lui Nus, sã fie considerat un blogger independent. Ca sã nu mai vorbim de ineptia debitatã de el, când vorbeste despre un element ca despre un întreg. În timp ce pe Antena3 trãdãtorul Ciutacu spunea cã, de data asta, hotia a fost dezvãluitã de un blogger fãrã legãturã cu tonomatele sau mogulii, pe clona Antenei3, adicã pe vidanja Realitatea lui Nus, era invitat în direct chiar bloggerul "ne-tonomat" surprins la serviciu, pe mosia lui Vîntu. Individul era…la serviciu.
 
Asa aratã o coadã de topor pe mosia lui Nus

Scenariul lansãrii noului atac seamanã cu acela în care celebra casetã prezentatã de Rãzvan Dumitrescu (Bãsescu "lovind" un copil) fusese prelucratã si plasatã la RTV, via Gardianul, de oamenii lui Patriciu. Acum, "frunza" furatã a fost descoperitã de tonomatul lui SOV si plasatã spre exploatare, via blogul tonomatului piticu.ro argatilor lui Voiculescu.
  

Frunza gãsitã pe nu stiu ce autobuz, sau aflatã la vânzare cu câtiva dolari, este pretextul declansãrii campaniei anti-românesti. Indivizi precum acest piticu.ro de pe mosia lui Vîntu, acoperit ca blogger chipurile "independent", fac cel mai mare rãu românilor si creeazã, iatã, munitie, pentru dezrãdãcinatii României.  "România este în centrul unui scandal international de furt de proprietate intelectualã" tipa ciobanul Ciutacu, cu spume la gurã. Dacã el si neamul lui de derbedei s-au adunat în wc-ul acoperit cu sticlã din casa lui Voiculescu, si debiteazã aberatii, asta înseamnã "scandal international"?  Este incredibil cum de nu se sesizeazã nimeni si nu-i sanctioneazã pe sabotori! 

Topârlanul care atacã România

Acesta este un exemplu concret de campanie de presã la comandã care aduce prejudicii României, dar este mai mult decât o vulnerabilitate, în sensul precizat în Strategia Naþionalã de Apãrare a tãrii, atât de hulitã de alogeni. Culmea, dacã în documentul elaborat de CSAT se face referire la "fenomenul campaniilor de presã la comandã, cu scopul de a denigra institutii ale statului, prin rãspandirea de informatii false despre activitatea acestora", nu se spune nimic de campaniile lansate pentru a denigra România si imaginea ei.

De ce? Pentru cã aici nu avem de-a face cu o vulnerabilitate, ci cu o ameninþare la Securitatea Nationalã. A denigra imaginea tãrii tale spunând cã pânã si brandul de þarã e rezultatul unui furt, sau cã suntem un popor de hoti este, cred eu, mai mult decât un atac politic. Este o gravã infractiune care nu mai þine de CNA, ci de Parchet.  Priviti din nou imaginea de la începutul acestui material, cititi ce scrie acolo, si gândiþi-vã cã patronul celor care au pus stampila aceea, O ROMÂNIE DE 250 DE DOLARI, este vicepresedintele Senatului României, Dan Voiculescu.

Mai grav este cã, astãzi, când Mircea Geoanã este în concediu, stãpânul sabotorilor României este al doilea om în stat! Sper ca Parchetul sã se autosesizeze! 

Update: Evident, campania anti-româneascã lansatã de Antena3 a fost continuatã si amplificatã de Realitatea TV. Manipularea, aici, s-a dus pe alte coordonate si cu alt logo: "Udrea, 850 de mii de euro pe-o frunzã". Asta au înteles diversionistii profesionisti cã prinde la bizoni…Si poate cã au dreptate, pentru cã prostia e contagioasã. Dacã te uiti mai mult timp la informatorul Ioan Ghise, molfãitul pnl din Brasov, risti sã te îmbolnãvesti. 

Dan Badea  


Citeste mai mult: http://badeadan.blogspot.com/#ixzz0v9Mvx7N7 "

POSTAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi regulamentul.